adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Horezu din Horezu 2 grade grade

Horezu , str. Capitan Maldar, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile hotelului Horezu din Horezu


   Mircea din Hunedoara
nota: 7
schedule sejur: 10.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situat un centrul orasului. Pretul rezonabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Fiind in centru beneficiezi si de 'binefacerile' lui. Baia nu lasa o impresie foarte buna. Nu este frigider in camera
   Szilárd din Tirgu Mures
nota: 5.7
schedule sejur: 15.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturi destul de mici, recomand hotelul pentru sedere scurta de o noapte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Numar putin de locuri de parcare, parcare nepazita. Efectiv se parcheaza in fata hotelului langa trotuar.
Curatenia lasa de dorit: podea murdara in camera, prosoape nespalate, cabina de dus defecta (nu se putea inchide cabina de dus pentru ca lipsea usa acea culisanta ce au cabinele de dus)
   Liliana din Oradea
nota: 8.5
schedule sejur: 02.09.2012 - 04.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este chiar in centru , dispune de restaurant unde se mananca bine si la preturi bune , personalul amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
O mai mare atentie la curatenia din baie
   Daniela C. din Braila
nota: 7.8
schedule sejur: 11.08.2012 - 13.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este in genaral amabil, curatenia lasa in schimb de dorit, in rest serviciile sunt ok.
   Liviu N. din Tg-ocna
nota: 8
schedule sejur: 04.05.2012 - 05.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea si preturile accesibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa locurilor de parcare.
CONTACT UNITATE
Popescu Daniel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,