adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Nico din Hateg

Hateg , str. Hunedoarei, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Nico din Hateg


   Silviu din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 12.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost foarte primitoare. Tuica de bun venit a fost binevenita. Ne-a oferit informatii despre ce se merita sa vizitezi in zona, plus alte detalii despre drumuri spre viitoarele locatii. Camerele sunt exact ca in poze: spatiose, saltea buna, zona linistita. Ne-am simtit foarte bine. Cu siguranta vom mai reveni cand vom mai trece prin zona.
Răspunsul unității:
Multumim frumos. Oaspetii nostri sunt deosebiti. Sa ne revedem cu bine!
   Monica din Bicaz Neamț
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit minunat, gazdele sunt extrem de primitoare, camerele sunt utilate cu mult gust, zona e linistita. Recomand cu incredere ca si alti trecatori prin Tara Hategului sa poposeasca aici!
Răspunsul unității:
Multumim frumos.Ne bucuram sa avem intotdeauna cei mai distinsi oaspeti.La buna revedere!
   Simona din Zimandu-nou Jud.arad
nota: 9
schedule sejur: 18.03.2016 - 20.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mănăstirea prislop,castelul corvinilor,biserică de la Densuș, biserica Sântămăria.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag.
   Alexandru din Campulung
nota: 9.5
schedule sejur: 28.11.2015 - 29.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare, pensiunea beneficia de mobilier si finisaje noi, curata si amplasata intr-o zona linistita.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag.
CONTACT UNITATE
Nicoleta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,