adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casutele din povesti din Hateg

Hateg , str. Horea, nr. 101  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.8
location_on Localizare:9.5

Recenziile Casutele din povesti din Hateg


   Iuliana M. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2017 - 25.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste!Gazde primitoare si foarte amabile!
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca avea si un frigider mic in camera ar fi fost de nota douazeci!
   Claudiu F. din Zalau
nota: 9.2
schedule sejur: 03.07.2017 - 04.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie aflata intr-o zona plina de liniste si discretie. Gazde foarte primitoare si comunicative.
   Aura din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curatenie, zona este foarte frumos amenajata, voi reveni cu placere.Multumesc.
Răspunsul unității:
Multumesc frumos ! Va asteptam oricand si cu mare drag !
   Gabriel din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos
Răspunsul unității:
Mulțumesc !
   Daniel C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 24.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locație foarte bună și aproape de punctele de interes turistic.Gazdele sunt foarte amabile și primitoare .Căsuțele și lacul sunt foarte frumoase,cred ca o să revenim cât de curând
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri
CONTACT UNITATE
Laurentiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,