adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Gea din Hateg

Hateg , str. Carpati, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Gea din Hateg


   Ionut M. din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt exact asa cum sunt prezentate pe site. Afara este amenajat un loc care poate fi folosit foarte usor ca o bucatarie (cuptor cu microunde, tacamuri, pahare etc). Curatenie maxima!! Un gratar electric si unul pe lemne
( noi nu le-am folosit pt ca proprietarii ne-au servit cu niste visrli nemaipomeniti) . Recomandam cu caldura casa Gea!!
Răspunsul unității:
Buna ziua ,
Va multumim pentru aprecieri , ne bucuram ca v-ati simtit bine la noi si va asteptam cu mare drag.
Cu stima,
Gianina - Casa GEA
   Marian din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele - foarte amabile. Ne-au recomandat obiectivele turistice de vizitat si ne-au dat amanunte despre ele.
Camera unde am stat noi era spatioasa si curata. Iar noaptea, cand noi ne intorceam din calatorii, era foarte liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca o sugestie, poate ar trebui o draperie la fereastra, desupra perdelelor.
   Gabriel C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.07.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele deosebit de amabile.
Saritori la nevoie.
Ne-au ajutat neconditionat intr-o situatie dificila,
motiv pentru care tin sa le multumesc inca odata.
Cu intentiile ce le au pentru extensiile spatiului de cazare sigur va creste si confortul.
Oricand ne vom intoarce cu placere.
fam. Gabriel Constantinescu
Răspunsul unității:
Buna ziua dl.Constantinescu
Ne bucuram ca am putut sa va fim de ajutor. Multumim pentru aprecieri si va asteptam cu mare drag.
Cu respect,
Gianina Niculescu
CONTACT UNITATE
Gianina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,