adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Daria din Hateg

Hateg , str. Raul Mare, nr. 51  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Daria din Hateg


   Cristiana din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea, curatenia imepcabila, camerele spatioase
   Florin din Pitesti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.10.2016 - 02.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune noua, camere foarte spatioase si foarte curate, modern utilate: tv lcd 82cm, mobila foarte eleganta. Pat 20Ox180cm
Acces la bucatarie si foisor cu toate dotarile; asigura si lemne pentru gratar.
Gazda primitoare, amabila si in acelasi timp prezenta discreta.

Recomand cu incredere, o sa revenim cu siguranta!
Felicitari!
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va mai asteptam.
   Mirela N. din Alexandria
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locaţie liniştită. O gazdă primitoare. Toate camerele frumos mobilate, foarte curate cu mobilier nou. Nota 10. Mirela Nistor- Alexandria.
   Victor M. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 23.06.2015 - 24.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, confortabil, gazda prietenoasa, curte ingrijita, pisicute pentru companie.
   Dorian P. din Braila
nota: 9
schedule sejur: 14.06.2015 - 15.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele mari, curate si ingrijite. Mobilier nou. Locatie linistita cu priveliste odihnitoare si la o departare de 15 minute mers pe jos, la pas lent, de centrul Hategului (Piata Unirii). Gazda primitoare si binevoitoare. Intrun cuvant o locatie agreabila. Parcarea masinilor in curte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mic foisor sau un cort in curtea din spate pentru sta la aer si servit dimineata cafeau (ceaiul) si mic dejun.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,