adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Arian din Hateg

Hateg , str. Progresului, nr. 59 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Arian din Hateg


   Miruna din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniștea zonei in care este amplasată pensiunea, corelată cu apropierea de centrul orașului
- muntii care se puteau zări din toate părtile și curtea imensă, dotată cu balansoar, gratar și terasa
- bucătăria utilată cu toate dotările necesare: 2 frigidere cu congelator, aragaz cu cuptor, cuptor cu microunde, filtru de cafea, aparat de cafea, plus toate tacâmurile, ustensilele de bucătărie, farfuriile și vasele de gătit pe care le are cineva care gătește mâncăruri complexe
- camerele renovate cu tot mobilierul nou, izolate termic, saltea confortabila,ferestre termopan si plasă de țânțari
- baia încăpătoare cu apă fierbinte în permanență
- curățenia impecabilă ce se făcea zilnic în întreaga pensiune
- amabilitatea si promptitudinea doamnei care detine pensiunea în a răspunde tuturor solicitărilor noastre
- a fost o vacanta de vis si speram sa revenim!
   Oana G. din Cluj Napoca
nota: 5.8
schedule sejur: 14.11.2015 - 15.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt frumoase, confortabile si curate.
Una dintre doamnele de la cazare (sunt 2 doamne care se ocupa de asta) a fost foarte draguta cu noi, ne-a arata locurile de fumat si ne-a urat distractie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Una dintre doamnele care se ocupa de cazare locuieste in casa.
-desi in momentul in care am sunat pentru rezervare, am întrebat daca putem folosi boxele de la combina muzicala, doamna din casa a fost foarte deranjata ca am ascultat muzica si a vorbit urat.
-fiind un grupe de 14 persoane(care a rezervat toata cabana) am avut nevoie de mai mult loc de stat jos si am adus dintr-un hol o bancheta, doamna inca o data a tinut sa ne certe si sa ne spuna ca ea locuieste acolo si nu e de acord sa-i `reamenajam` casa, desi i-am spus ca dimineata toata vor fi puse la locul lor.
- nu sugeram casa persoanelor care vor sa se distreze cu prietenii.
- mentionam ca dimineata, la plecare am lăsat casa luna, exact asa cum am primit-o. Pur si simplu am avut o seara cu muzica de la laptop si boxele unei mici convine muzicale pentru karaoke.
-desi prima doamna (care nu locuieste im casa) ne-a dat scrumiere si ne-a arata unde se fumează, doamna din casa s-a enervat ca fumam.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Faptul ca nu se fumează si nu se bea alcool in casa.
- faptul ca una dintre doamne locuieste acolo si e deranjata de orice zgomot.
Răspunsul unității:
Ne pare rau ca nu ati fost multumiti, dar noi oferim doar posibilitate de cazare si nu suntem obisnuiti cu petreceri zgomotoase pt ca in oras majoritatea persoanelor care se cazeaza sunt in pelerinaj la Manastirea Prislop, nu vin pt organizarea unei petreceri. Trebuie sa recunoasteti ca ati solicitat doar cazare,spunand ca vreti sa vizitati rezervatia de zimbrii a doua zi , fara sa specificati ca doriti sa organizati o petrecere cu karaoke si multa bautura pe timpul noptii pana in jurul orei 3. La orice hotel sau pensiune unde am fost cazati exista cel putin o persoana care locuia acolo si care supraveghea locatia. Daca doriti sa fiti singuri , pe viitor rezervati o cabana la munte. In casa nu se fumeaza, asta este regula , doar ca pt d-voastra s-a facut o exceptie pt ca nu mai era altcineva. Sunt locuri amenajate pe terase pt fumat.
Notele d-voastra nu sunt conforme cu realitatea, pt ca ati stat intr-o curatenie impecabila , confort ridicat,pretul a fost extrem de mic pt o camera dotata cu baie proprie , iar serviciile oferite sunt conform informatiilor afisate pe site.
CONTACT UNITATE
Mariana Stanescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,