adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Florin din Hateg 2 grade grade

Hateg , str. Decebal, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Casa Florin din Hateg


   Cosmin M. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 09.10.2016 - 10.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fara prea multa vorbarie, curat frumos, gazda primitoare si reactiva la solicitarea facuta online. Mi s-a comunicat disponibilitatea pensiunii in maxim 5 minute de la expedierea mesajului.
Super tare...am fost 6 persoane si chiar ne-a placut. Gazda foarte primitoare si la fel si paznicul casei care este de rasa agresiva dar crescut ardeleneste (slabe sanse sa-i auzi glasul)
Casa curata si calduroasa si la propriu si la figurat
Toate cele bune Florin!

Cu bine,
Cosmin Marcu
thumb_down
Aprecieri negative:
No comment!
Răspunsul unității:
Iti multumesc Cosmin pentru cuvintele frumoase pe care mi le ai adresat,ma bucur ca toti v ati simtit bine mai ales seara la gratar si oricand sunteti bineveniti.
   Gheorghe S. din Alexandria
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, comunicativa, sociabila. Locuinta curata si complet utilata, pur si simplu te simti ca acasa. Recomand din toate punctele de vedere.
Răspunsul unității:
Va multumim domnule Gheorghe pentru cuvintele frumoase,ne bucuram ca v ati simtit asa de bine la noi si oricand puteti reveni,va asteptam cu drag
   Liliana din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 10.05.2015 - 12.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni primitori, foarte comunicativi, nu am fost deranjati deloc pe parcursul sederii. Totul foarte curat. Recomand persoanelor care cauta o vacanta intr-un orasel linistit. Raport foarte bun calitate/pret.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiile comune sunt putin cam mici living/terasa.
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine si oricand va asteptam sa reveniti la noi.
CONTACT UNITATE
Florin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,