adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dinasty din Harman

Harman , str. Avram Iancu, nr. 45
la 12.8 km de centrul loc. Brasov  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(8 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:8.4
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:8.5

Recenziile pensiunii Dinasty din Harman


   Sarolta Kinga din Cluj Napoca
nota: 8
schedule sejur: 12.05.2017 - 13.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, camere curate, spatiu amenajat pentru copii - hinta, topogan
thumb_down
Aprecieri negative:
Am cerut cina la 20:30 (fiind un grup de 36 de pers) domnul de la receptie a spus ca e in regula, ca pe la 20:15 sa vina vreo doamna din bucatarie sa se rasteasca la mine sa mergem o data, pentru ca trebuie sa dea de mancare si in celalalt corp

Micul dejun il comandam la 8, ne aduc farfuriile la 8:15...
   Manuela din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 07.12.2016 - 10.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut faptul ca era foarte curat, mancarea foarte buna iar personalul amabil. Am facut cunostinta si cu patronul pensiunii care a si stat cu noi intr-o seara si ne-a povestit despre specificul zonei, punctele de atractie turistica si cum a inceput afacerea. A fost un sejur de vis mai ales ca am prins si zapada iar Brasovul a fost imbracat in straie de sarbatoare, Cu siguranta vom reveni.
   Adriana din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 08.12.2016 - 11.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit o camera spatioasa, curata si luminoasa, am calatorit cu bebelusul asa ca m-a ajutat mult camera spatioasa pentru ca am avut loc pt. Carucior si alte bagaje.
   Kinga Hajnalka din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 09.12.2016 - 11.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost curata, mancare foarte buna
   Ionescu din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 07.12.2016 - 10.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea si personalul.
   Irina Petronela din Mangalia Str Oituz Nr 90 Bl Os7a
nota: 9.5
schedule sejur: 07.12.2016 - 09.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am vrut sa scriu acest recenzie pentru ca, nici acum nu-mi pot explica de ce aceasta pensiune a avut parte de reviewuri proaste. Am sa descriu ce a oferit aceasta locatie. Nu am facut poze, deoarece cele de pe site-u lpensiunii sunt in concordanta cu realitatea si da, imi doresc sa revin la acest loc. In primul rand camera: dubla, pat foarte confortabil. Televizorul super ok, noii nu am avut probleme sa ne uitam la el. Cearceafuri albe apretate, prosoape curate. Baie mare cu chiuveta mare si cabina de dus. Foarte cald in baie, de fapt in tot complexul . Curatenie se facea zilnic. Nu mai spun de personal, foarte amabil si ospitalier.
Restaurantul era aranjat cu bun gust. Apropo de cei ce au comentat mai inainte. Tacamurile erau curate la fel si vesela. Meniul s-a servit gen a la carte, in sensul ca ne intreba la mic dejun ce doream sa mancam la pranz si tot asa . Pot sa spun ca noi am mancat foarte bine.
Intr-un cuvant-exceptional.
   Istvan din Gheorgheni
nota: 9.3
schedule sejur: 05.12.2016 - 07.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am venit a treia oara la aceasta unitate si de fiecare data mi-au plăcut amabilitatea, corectitudinea, seriozitatea şi atenţia sporită pentru clienţi din partea personalului.
In cameră a fost plăcut, curat, cald, linişte, baie spatioasa si bine utilata.
De asemenea, pensiunea are o parcare proprie destul de mare in curtea interioara, iar in imediata vecinatate este si un magazin alimentar Carrefour shop bine aprovizionat.
Conditii bune, raport calitate- pret excelent, oricand voi reveni!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic deranjant! Altfel n-as mai fi revenit de atatea ori!
   Marcela din Bucuresti
nota: 4.5
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nimic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Oribil.
Mizerie peste tot, miros urat in camere.
Evitati aceasta locatie.
Patronul nu a trecut pe acolo doua zile cat am stat, singurele persoane de contact au fost personalul motelelei de fapt.
Ne-am scurtat sederea, era groaznic.
Nu am mai gasit asa ceva nicaieri
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Informatiile din site, poze ,nu corespund cu realitatea.
Răspunsul unității:
Va contrazic nu ati sesizat nimic unitatii, pozele sunt reale absolut toate, iar patronul chiar sta si doarme la pensiune, trebuia doar sa intrebati de el sau sa il sunati la numarul de telefon la care ati facut rezervarea.

In ceea ce priveste mirosul neplacut vine de la canalizarea din Harman si e o problema in toata localitatea din pacate, din cand in cand mirosul de simte si in camere, din acest motiv suntem nevoiti sa punem in fiecare camera odorizante.

Ne pare rau ca asa ati perceput sederea la noi, mizerie chiar nu cred ca a fost altfel ati fi luat intr-adevar legatura cu conducerea unitatii. Va rog nu uitati ca este o pensiune de 2 margarete cu un confort peste nivelul de clasificare, totusi nu este un hotel de 4 stele cum probabil va asteptati.
CONTACT UNITATE
Andrei Maiereanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,