adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Petho din Harghita Madaras

Harghita Madaras , str. Harghitei (la aprox. 16.9 km de centrul loc. Miercurea Ciuc)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Petho din Harghita Madaras


   Muresan din Cehia
nota: 9
schedule sejur: 26.12.2015 - 29.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partie,personál foarte amabil...
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca s-ar putea izolace fonic ,ar fii comfort de nota10...
   Cezar din Piatra Neamt
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.02.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Contactul cu proprietarul pensiunii este extrem de dificil iar procedura de rezervare nu este corecta...ni se raspunde ca va reveni cu raspunsul pozitiv sau negativ in cateva zile...ar trebui sa spuna pe loc daca sunt sau nu locuri...probabil ca asteapta clienti mai `apropiati` sa vina..si daca nu vin...atunci primeste si pe ceilalti...
   Mihai D. din Piatra Neamt
nota: 9
schedule sejur: 02.02.2013 - 03.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna, liniste, pozitionare buna - peisaj deosebit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte cald in camere - daca poate fi considerat minus.
   Cezar D. din Piatra Neamt
nota: 8.5
schedule sejur: 06.01.2012 - 07.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, liniste, sauna, jacuzzi, camere ok, pozitionare buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi un pic mari fata de ce se ofera, personalul vorbeste cu dificultati limba romana, daca este o petrecere pentru o zi onomastica nu dispun de spatiu astfel incat sa nu deranjezi ceilalti turisti.
CONTACT UNITATE
Streza Anna
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,