adaugă o unitate turistică
search
date_range

Centrul de Agrement Balu din Harghita Bai

Harghita Bai , nr. 59  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile Centrul de Agrement Balu din Harghita Bai


   Bogdan din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 26.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia foarte buna fata de partii. Micul dejun variat. Caldura in camere.
   Sorin P. din Piatra Neamt
nota: 9
schedule sejur: 23.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Modul de servire, promptitudine la cerinte, incredere, respect, amabilitate la informatii, curatenie,etc.;pct.tari-partie schi/sanie aproape, diferite activitati in functie de sezon, preturi mici in sezon mai ales, servicii masa/cazare ok; mi-a placut tot avand in vedere ca am fost prima data in aceasta zona si la aceasta pensiune (ex.:partie schi/sanie,sauna/baie japoneza, mancare, vinul fiert si ceaiul preparat de nota +10, snow-bus, zona turistica/montana, park de distractii, snow-tubing,patinoar etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizor c-am mic in camera si c-am putine posturi, check-out devreme; mic dejun acelasi in fiecare zi;check-out tarziu la cerere fara un cost anume, mic dejun mai diversificat pe parte de bauturi(suc,apa minerala), fructe(mai multe feluri nu doar unul singur), gustare rece(mai diferita si mai multe sortimente), foarte cald seara si mai rece in camera noaptea spre dimineata; nemultumiri-la baie dusul sa aiba si cap flexibil nu doar fix.
   Laurentiu din Braila
nota: 8
schedule sejur: 12.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Imprejurimile sunt foarte frumoase.
Oamenii sunt atenti si binevoitori.
Aerul curat si linistea sunt perfecte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este imposibil de a te bucura de bucataria specifica locului. Se ofera numai pizza si fripturi la gratar cu diverse garnituri. Oricum, este bine sa intrebati daca au ceea ce ati dori deoarece pe meniul pus la dispozitie nu gasesti tot ceea ce servesc. Pacat, secuii chiar gatesc bine.
   Oana din Hunedoara
nota: 9
schedule sejur: 04.01.2013 - 12.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil si atent, curatenia este impecabila, iar posibilitatea de servire a mesei ni s-a parut ireprosabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizorul este foarte mic si asezat mult prea sus, astfel incat nu se poate urmari confortabil. Din pacate nici firul cablului (prea scurt) nu a permis schimbarea pozitiei acestuia.
Nu am mai intalnit (in strainatate, ce-i drept) mic dejun inclus in pret care sa nu serveasca si cafeaua. Dar asta nu ar fi o problema foarte mare.

Raport calitate pret: nu avem nicio obiectie referitor la personal, servicii si curatenie, dar pretul nu se justifica avand in vedere oferta de schi din zona: o singura partie pentru incepatori (intr-adevar foarte ingrijita) si alte doua partii pentru schiori mai avansati, dar la care se ajunge destul de greu si care nu sunt ingrijite deloc. Practic nu este o statiune adevarata de schi. Cabana si partia pentru incepatori este perfecta doar pentru familii cu copii mici.
Răspunsul unității:
Problema cu televizoarele sa rezolvat acum,sau schimbat si sunt pe suporturi care se pot misca.
In legatura cu cafeaua,sa stiti ca multe persoane nu consuma cafea la micul dejun.
CONTACT UNITATE
Kristaly Peter
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,