adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Florenta din Gura Teghii 2 grade grade

comuna Gura Teghii , sat Păltinis, str. Principala, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de vacanță Florenta din Gura Teghii


   Emil O. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2015 - 26.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, camere mari cu balcon imens cu privelistea spre rau, mancare diversificata si foarte buna, o bauturica, disponibilitatea proprietarilor la asigurarea unui sejur placut si reconfortant!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt!
   Luminita G. din Eforie/ Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 02.01.2015 - 05.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte multa mancare gatita in conditii igienicee si foarte gustoasa. Gazdele sunt primitoare si ofera informatii pretioase privind traseele si obiectivelr ivele turistice din zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Proprietarii de pensiuni din zona ar trebui sa faca,impreuna, demersuri oficiale pentru imbunatatirea drumurilor pana la proprietatea fiecaruia. Este mare pacat de frumusetea si bogatia turistica a zonei; sa nu uitam de importanta turismului rural pe care o `trambiteaza` la nivel guvernamental !?
   Valentin A. din Floresti
nota: 9.8
schedule sejur: 12.07.2013 - 16.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, spatiu, personal amabil si retras, pret bun
   D. din Constanta
nota: 8.8
schedule sejur: 17.07.2010 - 20.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal primitor, serviabil, comunicativi, au oferit informatii despre trasee, obiective
Foarte curat, cladire noua, eleganta
Paturi mari, confortabile
Mancare buna, portii mari
Am vizitat vulcanii noroiosi, barajul Siriu, am facut baie in raul Basca ce trece pe langa pensiune(am stat 3 zile).
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces este accidentat pe ultima portiune (2-3 km)
   A. din Buzau
nota: 9.8
schedule sejur: 29.05.2010 - 30.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, mancare fff buna si ecologica mai ales, cam totul ne-a placut am fost multumiti.
CONTACT UNITATE
Stoica Viorel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,