adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Iris din Gura Raului

Gura Raului , str. Sibiului, nr. 1039 (la aprox. 18.0 km de centrul loc. Paltinis)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Iris din Gura Raului


   Cezara P. din Sibiu
nota: 9.3
schedule sejur: 14.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdei, curtea mare si ingrijita in care copiii au putut zburda in voie, camerele cu pereti din lemn, frumusetea locului in general.
thumb_down
Aprecieri negative:
Acest comentariu e mai degraba adresat celor care doresc sa se cazeze aici sau... Oriunde pana la urma: tare rau mi-a parut ca nu toti turistii au fost atenti sa pastreze curatenia si chiar integritatea lucrurilor puse la dispozitie de gazda. Sigur ca accidente se intampla, dar e important sa ne asumam si sa incercam sa reparam daunele facute, nu sa plecam fara a spune o vorba... Nu?
   Marilena P. din Targoviste
nota: 8.5
schedule sejur: 31.07.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost o prezență discretă și agreabilă.A răspuns cu multă amabilitate întrebărilor noastre despre punctele turistice care ne interesau. Am beneficiat de toate facilitățile unei bucătării bine dotate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fi dorit să existe mai mulți arbori la umbra cărora să putem sta.
   Florin I. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 23.06.2013 - 25.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte amabili, iar mesele servite la pensiune au fost excelente. Doamna Hociota ne-a gatit numai bunatati..Locatia este una deosebita cu bun gust ,iar curtea de peste 2,000 m2 a fost la dispozitia copiilor (am fost 4 famili cu copii pina in 5 ani).Multumim.
CONTACT UNITATE
Dna. Hociota
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,