adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Cheile Cibinului din Gura Raului 3 grade grade grade

Gura Raului , Raul Mic, nr. 75 (la aprox. 18.0 km de centrul loc. Paltinis)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile complexului turistic Cheile Cibinului din Gura Raului


   Georgiana I. din Ploiesti
nota: 4
schedule sejur: 15.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul care serveste a fost amabil.locatia foarte frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul din administratie lipseste cu desavarsire.rezervarile nu se respecta si nimeni nu-si asuma responsabilitatea pentru rezolvarea situatiei.Rezervarea a fost facuta pentro o camera cu baie proprie dar am primit , dupa indelungi discutii ,camera la mansarda doar cu toaleta si chiuveta si impracticabila datorita inaltimii.
   Cosmin din Mioveni
nota: 5.3
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte frumoasa
Aer curat simulta liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut apa - a fost neagra si cu namol.
A fost prea cald, am dormit cu geamul deschis.
Oferta nu a fost respectata. Masa festiva inseamna bufet suedez?
Suc 0.5L/persoana doar la masa festiva de seara.
Pasca si alte surprize? - nu am avut nici macar oua rosii pe mese, ci la bufet suedez dimineata
   Denisa din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 08.03.2013 - 16.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este extrem de binevoitor si dornici sa asigure un sejur cat mai placut. Amenajarea camerelor, restaurantul, sala de conferinte si cadrul natural sunt excelente. In camere a fost foarte curat si nu am avut probleme cu frigul, desi, in zona aceea temperaturile au fost mai scazute. Am schiat pe partia de la Gura Raului, partie situata la 4 km de complex. Locul de joaca pentru copii este spatiul in care micutii se pot desfasura in voie.
   Costica P. din Otopeni
nota: 9.3
schedule sejur: 29.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie superba intr-un cadru natural mirific cu personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aproape completa a posibilitatii de conectare la internet, problema ce s-ar putea rezolva foarte simplu prin marirea vitezei de furnizare a internetului si montarea a 2-3 modemuri wireless de exterior.
Repararea drumului de acces in zona neasfaltata.
CONTACT UNITATE
Arsenie Hampu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,