adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Loredana din Gura Humorului 3 grade grade grade

Gura Humorului , str. Marasesti, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Loredana din Gura Humorului


   Simona din Sibiu
nota: 9.8
schedule sejur: 14.07.2014 - 19.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor, timp alocat pentru fiecare turist care le calca pragul.
Disponibilitatea gazdelor in a oferi informatii utile si documentate despre punctele de interes din zona.
Mancarea traditionala servita in portii generoase. Mic dejun tip bufet, cu preparate locale (branzeturi 3 feluri, preparate din carne pregatite de gazde in gospodarie, oua, lapte, ceai, cereale, cafea). Cina a fost formata doar din preparate traditionale, plus desert...pentru cine mai putea :))
Pensiune cocheta, camere curate si ingrijite, zona linistita.
Tur al manastirilor oferit de gazde, la achizitionarea pachetului de 5 zile, ghid fiind chiar proprietarul pensiunii,cu un talent innascut de povestitor, dar si bine documentat despre obiectivele turistice din zona.
Am punctat pe scurt lucrurile importante oferite de Pensiunea Loredana, la care ne-am intoarce oricand cu placere si careia ii multumim inca o data pentru cele 5 zile petrecute in familia lor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de semnalat.
   Gheorghe M. din Simleu Silvaniei
nota: 9.7
schedule sejur: 12.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, sugestiile pentru petrecerea cat mai placuta a timpului
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie ar fi necesara diversificarea meniului la micul dejun.
Răspunsul unității:
In calitate de administrator al Pensiunii Loredana, vreau sa va multumesc pentru cuvintele frumoase postate de dvs.in site-ul turistinfo in sectiunea recenzii, aceste cuvinte ne bucura foarte mult, ele oglindesc rodul muncii noastre si aceste cuvinte vor fi benefice pentru viitorii oaspeti care se hotarasc sa treaca pragul pensiunii.
Opitalitatea si caldura Bucovineana a fost cadoul nostru pentru dumneavoastra.
Referitor la minusuri:
Dupa cum stiti D-le. Mirica micul dejun la Pensiunea Loredana este bufet suedez si cuprinde urmatoarele produse: ceai, lapte, cafea, unt, dulceata (3 sortimente), cereale (2 sortimente), platou preparate din carne (5 sortimente, platou branzeturi (3 sortimente), platou legume (3 sortimente), ou ochi, omleta.
Preparatele din carne, dulceturile, si o mare parte din produse sunt facute de noi in gospodarie.
Mai diversificat ??? veniti cu sugestii
Turistii care poposesc in Bucovina doresc produse traditionale, nu cred ca doresc la micul dejun pateu, crenvursti, branza topita etc.
Va doresc o toamna frumoasa alaturi de ce-i dragi si sa auzim numai de bine !
   Anamaria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii impecabile, suport turistic, gazde impecabile
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit
   Bogdan I. din Popesti Leordeni, Ilfov
nota: 9.3
schedule sejur: 22.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recunosc ca am fost putin sceptic inainte de a ajunge la Pensiunea Loredana. Initial am dorit sa mergem la un hotel din zona.
Din fericire, am citit recenziile de pe internet si am vrut sa vedem realitatea.
In ceea ce privese camerele le-as acorda 3 stele, adica exact nivelul la care sunt prezentate.
Surprizele placute au fost insa in ceea ce priveste masa si serviciile. Meniul de demipensiune ales de noi a fost exact de 4 stele cu plus, cu o singura obiectie si anume ca a fost prea multa mancare....chiar pentru un gurmand.
Surpriza cea mai placuta insa a fost legata de servicii si de ospitalitate. Aici pot spune ca sunt de departe la cel mai inalt nivel intalnit de mine la o pensiune/hotel in Romania si anume ma refer la atentia pentru detaliu, modul de prezentare a locurilor din Bucovina, ghidajul turistic, amabilitate, informatii etc.
Atunci cind lucrezi in domeniul turistic ajungi sa apreciezi si mai mult calitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am rezervat camerele 1 si 2 si am primit 1 si 3.
Ventilatorul intr-o baie nu functiona.
Răspunsul unității:
In calitate de administrator al Pensiunii Loredana, vreau sa va multumesc pentru cuvintele frumoase postate de dvs. In site-ul turistinfo in sectiunea recenzii, aceste cuvinte ne bucura foarte mult, ele oglindesc rodul muncii noastre si aceste cuvinte vor fi benefice pentru viitorii oaspeti care se hotarasc sa treaca pragul pensiunii. Opitalitatea si caldura Bucovineana a fost cadoul nostru pentru dumneavoastra.

Referitor la minusuri; in baie este intrerupator temporizat pentru pornit /oprirt ventilator, trebuia sa comunicati la receptie si problema se rezolva.

Referitor la schimbarea camerelor exista o explicatie; turistii care au fost cazati in camera 2 au prelungit sejurul cu 3 nopti si au refuzat sa fie transferati in alta camera si acesta este motivul inlocuirii camerei 2 cu camera nr.3

Va doresc o vara frumoasa alaturi de ce-i dragi si sa auzim numai de bine !
   Silviu din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 17.11.2012 - 18.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, curat, locatie in zona linistita, wifi
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic semnificativ
   Pop S. din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 09.11.2012 - 11.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte ok, curatenia la ea acasa si mancarea f buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parca ar trebui umblat putin la preturi in ceea ce priveste costul meselor.
Răspunsul unității:
Daca costul meselor este mai mic, mancarea f buna, turisti pot petrece mai multe zile la pensiunea noastra.
Daca preturile au fost mici, tot grupul ati mai prelungit sejurul cu o zi la pensiunea noastra.
Va multumesc pentru comentariu postat si va asteptam din nou sa treceti pragul pensiunii noastre si sa petreceti la fel de bine.
CONTACT UNITATE
Afrasinei Catalin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,