adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Conac in Bucovina din Gura Humorului

Gura Humorului , aleea Piatra Pinului, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Conac in Bucovina din Gura Humorului


   Liliana din Botosani
nota: 8.7
schedule sejur: 26.02.2016 - 28.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, loc joaca copii,mancarea servirea confortul camerei
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camere trebuie facuta cand turistii nu sunt in camera
   Mihaela R. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 06.02.2016 - 09.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia camerelor
amabilitatea personalului
existenta unui centru SPA
   Valentin S. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.07.2015 - 11.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea foarte frumoasa;
Personalul minunat;
Mancarea exceptionala.
cu siguranta vom reveni in aceste loc .
   Dumitru L. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.01.2015 - 18.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conacul se integreaza in peisaj foarte armonios,patronul a venit personal si a schimbat cu noi cateva cuvinte lasandune o impresie foarte buna,preparatele de la micul dejun sunt preparate traditionale din bucataria proprie, recomand ciorba radauteana fara egal.
thumb_down
Aprecieri negative:
La minusuri ar trebui sa nu postam nimic cu mica exceptie ca dupa ce am intrat in camere in timp ce desfaceam bagajele pentru atmosfera am pornit playerul muzical de pe telefon(Galaxy S2) si la 10 minute ni sa batut in usa si am fost atentionati ca acea muzica deranjeaza ceilati turisti.
   Gheorghe C. din Pascani
nota: 8.7
schedule sejur: 04.10.2014 - 05.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Placut impresonat de eleganta si curatenia acestei pensiuni. personal foarte ok, restaurantul frumos cu o mancare foarte buna.
CONTACT UNITATE
Flutur Corina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,