Pensiunea B&B Dumbrava din Gura Humorului

Gura Humorului, str. Stefan cel Mare, nr. 76  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Andrei din Iasi
nota: 4.67
schedule sejur: 23.12.2017 - 26.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru , la strada.
thumb_down
Aprecieri negative:
Frig pe holuri, intuneric..economie maxima, bucataria foarte mica.
Răspunsul unității:
Trebuia sa ne fi semnalat aceste problem cat timp ati stat la noi pentru a va face sejurul cat mai placut. In toata pensiunea lumina functioneaza pe baza de sensor de miscare pentru economie de energie, de asta si prima impresie ca este intuneric. Da incercam sa facem economie maxima, asa cum cred ca fiecare doreste sa faca acest lucru la casa lui. In camera ati avut 23-24 grade Celsius (dupa cum indica si termometrul de camera) iar pe hol sunt 18 grade Celsius de aici si impresia de frig pe holuri. Bucataria este suficient de mare pentru a incalzi mancarea/prepara cafea etc, dar nu destul pentru a lua masa acolo 6 persoane; Pentru a lua masa v-am indrumat sa mergeti in sala de mese.
Va multumim pentru recenzie, cu toate ca nu reflecta realitatea descrisa de dumneavoastra, este prima recenzie pe acest site, asa ca va multumim!
CONTACT UNITATE
Dumbrava Cezar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.