adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Simeria Class din Gura Humorului 3 grade grade grade

Gura Humorului , str. Locotenent Viorel Marceanu, nr. 16  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Simeria Class din Gura Humorului


   Stefan P. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 09.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, mobilier foarte confortabil, camera mare si luminoasa, frigider in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerului conditionat.
Galagie pana la ora 23,30 din cauza unui grup de tineri sportivi cazati in hotel.
   Marcela B. din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 11.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Credeti ma ca am fost multumiti de tot ce a insemnat cazare si masa traditionala ....Sa incercati sa schimbati micul dejun in fiecare dimineata ...chiar daca a fost traditional .... F bun totul .Si la receptie niste draguti .
thumb_down
Aprecieri negative:
Noi am considerat ca minus lipsa balconului dar ...nu a fost chiar asa .Am stat prea putin in camera .
   Ovidia din Alba Iulia
nota: 9.5
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni ospitalieri
-hotel nou
-hotelul este foarte curat
-pret accesibil
-WI-FI fara probleme
-pozitie centrala
-raportul calitate pret este OK
thumb_down
Aprecieri negative:
Fata de alte locatii de 3 stele de la noi nu cred ca are minusuri.
   Mihai din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 28.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Avea WI-FI cu care nu am avut probleme,oameni primitori
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara sala de sport si o canapea rupta
   Felicia din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 06.08.2013 - 07.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel nou, extrem de curat, cochet, confortabil, cu pret accesibil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun neinclus, lipsa accesului la internet in camere, iar in holul hotelului doar cu intermitente.
   Camelia G. din Torino
nota: 9
schedule sejur: 22.05.2011 - 03.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este in centrul orasului hotelul deci distanta este mica fata de toate punctele de interes. Personlul este foarte amabil iar toate celelalte sunt normale ptr. hotelurile din romania.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsesc bideurile in bai.
   L. din Italia
nota: 8.7
schedule sejur: 10.08.2010 - 13.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ottima posizione dell`hotel per le visite dei monasteri maggiormente conosciuti della Bucovina. Ottimo hotel, camere ampie e pulite, personale molto disponibile e gentile. Buono anche il prezzo.
Merita pernottare in questo hotel
   L. din Haslingden, Uk
nota: 9.3
schedule sejur: 02.04.2010 - 08.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația buna, aproape de garã, de oficiul poștal, de centrul orașului, într-un cadru natural, camera confortabilã, curatã, liniștitã, personalul amabil, prețul acceptabil, raportul calitate-preț Ok! ! !
Felicitãri
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui computer in camera, cu acces la Internet.
CONTACT UNITATE
Zup Violeta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,