Casa Alexana din Gura Humorului

Gura Humorului, str. Wurzburg, nr. 75A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.63 / 6 recenzii10 - Foarte bine

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:8.5
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:9.25
   Claudiu din Beclean
nota: 9.83
schedule sejur: 20.09.2018 - 23.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere frumoase, priveliste superba, bucatarie excelent utilata
   Bianca Maria B din Darabani
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2018 - 21.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul și ospitalitatea gazdei
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul a fost de nota 10, cu excepția pernelor care ar trebui înlocuite
   Ioana din Piatra Neamt
nota: 5.67
schedule sejur: 11.08.2018 - 16.08.2018
thumb_down
Aprecieri negative:
Cu parere de rau trebuie sa mentionez faptul ca la aceasta unitate de cazare curatenia a lasat de dorit, era aproape inexistenta.
In prima zi in care am ajuns ni s-a promis faptul ca la jumatatea sejurului vom primi prosoape curate (am petrecut 5 zile acolo), fapt care nu s-a indeplinit, am ramas doar cu cele primite in prima zi, la solicitarea noastra.
In primele 10 minute petrecute acolo, nici nu am apucat sa vedem bine ce conditii avem, deja ni s-au cerut banii pentru toata perioada sejurului (noi trimisesem deja un acont de 1000 ron, 40% din suma totata) fapt care a condus la o discutie in contradictoriu cu proprietarul. Acesta ne-a tratat ca pe niste persoane neserioase si a stat cu frica ca nu vom respecta perioada rezervata si vom pleca peste noapte fara sa ii achitam. Nu ne-am simtit deloc bine in aceasta ipostaza, de aceea nu am mai reveni in aceasta locatie si nici nu am recomanda mai departe.
Răspunsul unității:
Sincer sa va spun imi pare rau ca nu v ati simtit bine. Sincer dupa cum v am perceput eu nici nu sunteti genul de persoane care sa ajungeți undeva in vacanta sa va simțiți bine fiindca acesta este felul dumneavoastra de a fi. Am cunoscut multi turisti dar nimeni dintre ei nu m a tratat cu spatele, atat de rece si de distant si cu atat de mult dispreț din prima clipa, cum a facut grupul dumneavoastra in special dumneata. Daca era asa o mizerie ati fi plecat din prima zi. Faptul ca v am cerut sa mi achitați diferenta de bani pentru acest sejur v a deranjat grozav . Cererea mea v am justificat o: odata ca am stipulate momentul si valoarea restului de plata in raspunsul legat de primirea avansului, iar in al doilea rand am avut experiențe neplăcute cu unii turisti care si au permis sa plece in urma șederii strict cat au plătit avansul. De ce? Fiindca nu au avut nici un mijloc de constrângere care sa i împiedice.De ce se achita un avans? Pentru ca turistul sa nu i convina sa renunte la cazare. De ce? Noi operatorii in turism , in urma primirii unui avans renunțăm a mai rezerva altor clienti acele locuri deja ocupate prin rezervare. Ori , renunțând la rezervare noi înregistrăm o pierdere irecuperabilă. De ce noi operatorii in turism cerem achitarea restului de plata pentru respectivul sejur? Din acelasi motiv de a nu ramane neocupate camerele rezervate de dumneavoastra in perioada a doua dupa noptile achitate prin avans deoarece la fel noi nu mai putem închiria acele nopti deoarece timpul de rezervare este foarte scurt. V am dat un set de prosoape la primire. Daca nu v au satisfăcut nevoia imi pare rau. Daca a si fi primit la timp restul de plata a si fi reușit să mi achiziționez un set nou de prosoape. Sincer, la cun v ati prezentat la cazare si cum a ti disparut la decazare cand ati plecat fara sa anunțați proprietarul pentru a face recepția locației la plecare eu imi rezerv dreptul sa nu va mai primesc in bătătură si sincer mi ati transmis o stare de rau datorita comportamentului si a ceea ce simțeai dumneavoastra fata de mine in acel sejur. Va recomand ca dumneavoastra ca grup sa bagati mana adanc in buzunar si sa achitați cum se cuvine locații mai dotate decat a mea pentru a va satisface nevoile in urmatoarele sejururi unde dumneavoastra puteti sa aveti un comportament distant si rece... Fata de acea unitate si nu la persoane particulare cu condiții modeste unde turistul are libertatea cu adevărat de a se simti in largul lui in intimitatea grupului cu care a ieșit sa petreacă acel sejur. Pe viitor va recomand sa folositi si cate un zâmbet adresat operatorului de turism si daca nu va este prea greu chiar o vorba buna fiindca nu mi se pare normal ca omul sa va primească in bătătură sa faca tot posibilul sa va cazeze si sa va simțiți bine iar dumneavoastra sa l răsplătiți cu lipsa de respect din primele secunde si minute cum mi ati facut mie. Va rog uitați proverbul:`clientul nostru stapanul nostru!` In conditiile in care noi operatorii in turism suntem tratați cu dispreț de dumneavoastra. Daca descrierea locației mele facuta de dumneavoastra ar fi fost reala nu ati mai fi stat nici macar o noapte si nu v ati mai fi distrat la terasa asa cum ati facut o. Sincer, ati vrut cu o ambitie exagerata de a ma pune la punct , din ce motive dumneavoastra stiti mai bine, drept dovada a fost faptul ca eu am inteles cererea dumneavoastra de a plati la decazare cu toate ca in contractul de pe turust info erau specificate toate datele in ceea ce priveste acest asa de mult disputat si discutat rest de plata.Inca o data imi pare rau ca nu v ati simtit bine la Casa Alexana , însă conditiile oferite de mine sunt de două stele asa cum sunt clasificat de ministerul turismului. Am senzatia , comparand celelalte recenzii ca dumneavoastra nu a ti stiut sa va alegeti locatia dupa gustul grupului dumneavoastra. O cazare in Gura Humorului la acea data in varf de sezon era foarte scumpa dar si imposibil de gasit. Eu v am primit cu drag si inclusiv v am facut o reducere consistenta de la 650 de ron pe noapte cabana închiriată integral la 500 de ron pe Noapte, stand strâmb și judecând drept e vorba pentru 5 nopti de 150 ron×5 nopti=750 ron.Eu inteleg ca toata lumea dorește mult bun si ieftin, însă eu din pacate nu pot îndeplini aceste condiții din diferite motive financiare sa zicem. Recomandare: pacea , bucuria, zâmbetul si toleranta fie cu dumneavoastra si va recomand cu mana pe inima ca veti simti si dumneavoastra fericirea si mulțumirea in urma petrecerii următoarelor sejururi de concedii.
   Andreea din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 02.08.2018 - 04.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare peisaj superb aer curat
Răspunsul unității:
Va multumesc frumos pentru aprecierea obiectivă de care a ti dat dovadă si va asteptam sa reveniți cu drag cat mai curand la noi.
   Stela S din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2017 - 13.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea! gazda excelenta !
   Ionut din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 09.10.2015 - 11.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zonă liniștită, priveliște frumoasă asupra orașului, gazdă ospitaliera, un loc unde poți petrece un weekend cu prietenii sau familia fără agitația zilnică.
CONTACT UNITATE
Tofan Mircea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.