adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sporul din Gresu 2 grade grade

Gresu , str. Principala, nr. km 81 (la aprox. 6.5 km de centrul loc. Lepsa)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.8
location_on Localizare:9.8
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Sporul din Gresu


   Monica D. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 15.09.2017 - 17.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte tare locatia si curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-a fi dorit mai multa liniste.
   Emilia B. din Galati
nota: 9
schedule sejur: 21.08.2017 - 23.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super loc....gazda primitoare...curățenie. .Locație faina..merita o vacanta frumoasa. Mulțumim
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura problemă a fost semnalul la telefon. ...Dar ăsta nu a fost o tragedie....
   Maricica din Galati
nota: 10
schedule sejur: 03.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate,curatenie,confort!
   Geanina din Galați
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multe spatii de gatit avand in vedere numarul mare de spatii de cazare.
   Spiru din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 28.08.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia , ospitalitatea , amabilitatea personalului si in special al D-nei Lucretia !
thumb_down
Aprecieri negative:
NU cred CA este cazul .
   Loredana M. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 13.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curătenie și seriozitate iar plusul maxim e piscina încălzită!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine ca bucătăria de serviciu să fie mult mai utilata
CONTACT UNITATE
Ciuta Lucretia-sef unitate
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,