adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Flora - B din Gresu 2 grade grade

Gresu , soseaua Dn2d, nr. km 81 (la aprox. 6.5 km de centrul loc. Lepsa)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.0/10 Excelent !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:8.2
lightbulb_outline Curățenie:8.6
weekend Confort:9.6
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:9
Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Flora - B din Gresu


   Bogdan Marian din Galati
nota: 7.7
schedule sejur: 03.08.2017 - 07.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea in cadru natural generos, aerul curat, spatiul de cazare confortabil cu dotari functionale, TV cu ecran de cca.80 cm, mancarea bine gatita la restaurantul motelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a fost cazul.
Structura de primire turistica sa declare in mod clar si sa actualizeze permanent persoana de contact (si de preferat o singura persoana), cu calitatea de reprezentant legal sau autorizat sa administreze si sa accepte / confirme rezervarile, mentionand si datele de contact ale acestuia respectiv, telefon, mail,fax, etc (dupa caz) pentru evitarea oricaror posibile confuzii sau neintelegeri in momentul efectuarii rezervarilor.
   Florin B. din Cotesti Vrancea
nota: 10
schedule sejur: 07.04.2017 - 09.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitatea serviciilor este OK
   Dumitru D. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 02.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba, camere mobilate modern, spatioase, curatenie ok, intimitate, liniste, si foarte multe spatii de relaxare, foisoare, piscina, teren de fotbal.. Ne-am simtit excelent.
   Ana Maria Z. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, personal amabil, piscina, teren fotbal, liniște, respect pentru clienți.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un singur frigider la 7 camere, ier ca o sugestie, o sauna pentru perioada rece ar fi minunata.
   Bogdan Marian din Galati
nota: 8.3
schedule sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea geografica, clima, aerul ozonat, apartamentul spatios, odihnitor, linistea, inotul in piscina, spatiul de plimbare in incinta, locul de gratar, personalul amabil si serios (principial : ce au promis aceea au si oferit turistului / din ce am constatat direct, sunt oameni care nu se supara daca ceva nu convine turistului si incearca sa rezolve problema fara sa se lase afectati de tonul sau gravitatea eventualelor nemultumiri, fara comentarii inutile sau divagante de la subiect), promisiunea de mai bine pe viitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost semnalate probleme sau situatii neplacute.
o neconcordanta / posibil din eroare, in oferta de acces la piscina, pentru copii de varsta mica care utilizeaza sezlongul unui adult, pe pagina din site apare o reducere de 50 % din tariful de acces al adultului in timp ce la intrarea in incinta piscinei aceasta reducere nu se regaseste si nici nu ne-a fost comunicata de catre cel ce administra piscina desi, era vizibil / evident ca minorul folosea doar acelasi sezlong cu un parinte si nu unul separat, fiindu-ne incasat de fiecare data tariful normal pentru copii (8 lei de Luni pana Joi si respectiv, 10 lei Vineri, Sambata, Duminica).
CONTACT UNITATE
Ciuta Lucretia-sef unitate
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,