Pensiunea Venezia din Ghiroda

Ghiroda, str. Calea Lugojului, nr. 27  
la aproximativ 7.2 km de centrul localității Timisoara
​Capacitate: 20 adulți și 2 copii în 10 spații de cazare
Pozitionata la intrare in Timisoara dinspre Lugoj pe Dn 70, la cateva minute de centrul financiar al orasului si la doar cativa pasi de Aeroportul Timisoara, Pensiunea Venezia te intampina cu o tinuta zvelta si moderna oferind confortul necesar atat prin pozitionare cat si prin interioarele de un bun gust desavarsit.

Cele 2 etaje ale pensiunii va asteapta cu camere single, duble, miniapartamente si un apartament matrimonial.

Dispunem de:
- Internet
- Televiziune prin cablu
- Linie telefonica cu acces national si international
- Climatizare individuala
- Mini - bar
- Receptie 24 h din 24
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check pers. cu dizabilități
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Andras Daniel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.