adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Venezia din Ghiroda

Ghiroda , str. Calea Lugojului, nr. nr. 2 (la aprox. 7.2 km de centrul loc. Timisoara)  
​Capacitate: 20 adulți și 2 copii în 10 spații de cazare.
Pozitionata la intrare in Timisoara dinspre Lugoj pe Dn 70, la cateva minute de centrul financiar al orasului si la doar cativa pasi de Aeroportul Timisoara, Pensiunea Venezia te intampina cu o tinuta zvelta si moderna oferind confortul necesar atat prin pozitionare cat si prin interioarele de un bun gust desavarsit.

Cele 2 etaje ale pensiunii va asteapta cu camere single, duble, miniapartamente si un apartament matrimonial.

Dispunem de:
- Internet
- Televiziune prin cablu
- Linie telefonica cu acces national si international
- Climatizare individuala
- Mini - bar
- Receptie 24 h din 24
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check spalatorie
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check persoane cu dizabilități

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Andras Daniel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,