adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Lazar Panzio din Gheorgheni 3 grade grade grade

Gheorgheni , str. Baii, nr. 3 (la aprox. 27.0 km de centrul loc. Lacu Rosu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Lazar Panzio din Gheorgheni


   Constantina B. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 29.09.2016 - 30.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Buna! Impresii...Am facut rezervare pentru o singura noapte, fara avans, si am obtinut confirmarea acesteia foarte prompt.La receptie ne-a intampinat o domnisoara/doamna foarte tonica, nu frumoasa in adevaratul sens al cuvantului dar cu ceva... Al ei, doar al ei, care ne-a facut sa ne simtim foarte bine de la primul contact.Imi pare rau ca nu am retinut (de scris nu am nici o pretentie) cum se spune "multumesc" in ungureste ca i-as fi scris acum. Camera : spatioasa, curata cu mobilier suficient, luminoasa si cu un miros placut, saltele confortabile. Baia curata, dotata cu dus si apa calda.
Ce nu am stiut a fost faptul ca pensiunea are restaurantul propriu unde se poate servi o cina tarzie (pana la ora 22,00).Accesul in restaurant se face si direct din pensiune.Are terasa unde se poate fuma ! Ce am mai retinut in scura sedere : exista cafe-bar, un loc de joaca bine gandit pentru copii, parcare cu locuri suficiente.Mancarea foarte buna si proaspata (ce clatite bune am mancat!).Recomand aceasta pensiune si pentru liniste si chiar pentru pisica vagaboanda care a inteles in romaneste "pis-pis".Felicitari si multumesc !!!
Răspunsul unității:
Multumim si noi, `Köszönjük ` in ungureste.
Va ma asteptam
   Gheorghe B. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 23.10.2015 - 24.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, curatenie, confort, mancare foarte buna la restaurant.
   George din Amara
nota: 8.5
schedule sejur: 02.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,liniste si personal amabil.
   Sorin din Cluj N.
nota: 9
schedule sejur: 18.11.2014 - 19.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil, chiar daca ne-am inteles un pic mai greu, curatenia din camera si din local e ok, servirea promta si liniste !
   Mariana din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 09.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune frumoasa, raportat la pret.eu am avut o surpriza placuta.am stat o noapte fiind in tranzit.ospatarita draguta,desi nu prea stia romaneste,a fost simpatica cand i-am comandat omleta simpla si mi-a adus-o cum era in meniu.dar a fost ok.
   Irina din Brașov
nota: 9
schedule sejur: 16.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, confortabile si raportul calitate-pret bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de la restaurant amabil dar au existat deficiente de comunicare in limba romana si ca urmare anumite mici disfunctionalitati.
   Rodica A. din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 10.03.2011 - 12.03.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am smtit ca acasa mi s-a oferit variante pentru a putea alege si a nu ma simti constransa
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru ca era partial in curatenie am avut impreisa ca nu are echilibrata instalatia de caldura, subliniez ca sunt de specialitate inginer instalatii, nu are internet sau nu am aflat cum sa accesez.
Răspunsul unității:
Pensiunea are internet wi-fi, si avem centrala termica cu functionare pe lemne, si este putin diferit ca si cum ar merge cu gaz.
CONTACT UNITATE
Lazar Laszlo
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,