adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Belvedere 1 din Galati 3 grade grade grade

Galati , str. Soimului, nr. 12A  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Belvedere 1 din Galati


   Mircea Aurelian D. din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 25.11.2013 - 26.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul pensiunii, pe faleza Dunarii
micul dejun f bun
personal primitor, chiar cald
thumb_down
Aprecieri negative:
Eu, ca oltean, nu mor de dragul moldovenilor; voi m-ati facut sa ma simt jenat de parerea pe care o aveam despre voi, la modul general
   Flavius I. din Piatra Neamt
nota: 7.7
schedule sejur: 29.04.2013 - 01.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate, confort
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi mari fata de media nationala cu peste 50%, la acelasi nivel de confort hotelier.
   Mircea din Constanta
nota: 7.3
schedule sejur: 06.04.2013 - 07.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
PreÈ, calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros puternic de canalizare in baie, scari abupte, podeaua camerei denivelata.
   Otilia H. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 27.06.2012 - 28.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudine deschisa, pozitiva, binevoitoare a personalului! Vederea spre faleza de la terasa camerei 6 este superba, dupa o zi de munca aveam nevoie de asa o priveliste... Multumesc!
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la detalii
   Sylvie G. din Strasbourg-france
nota: 9.5
schedule sejur: 10.08.2011 - 12.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excellent accueil. Très joli jardin. Dommage que nous avons séjourné pendant la période des travaux de ravallement. Petit déjeuner fameux.
thumb_down
Aprecieri negative:
Il faudrait avoir la possibilité d`accéder au site tourist info en français ou au moins en anglais. Tout le monde ne sait pas lire le roumain!
   Constantin D. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 12.05.2011 - 13.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Receptionere foarte dragute si politicoase.
Breackfast rapid si delicios.
Viteza internet de foarte buna calitate.
Zona foarte linistita si discreta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul este ok dar din categoria medie.
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,