adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Lyla & Stendhal din Galati

Galati , str. Rosiori, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Lyla & Stendhal din Galati


   Simona din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 07.04.2017 - 09.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament situat central, cu acces foarte usor din strada principala, aproape de piata si magazine, linistit, cu o vedere superba asupra Dunarii. Apartamentul este insorit, decorat cu bun gust, cromatica aleasa este pe tonuri de roz si lila, in contrast cu mobila alb-crem frumoasa, atentie la detalii, curatenie, apa calda permanent. Tv plasma de dimensiuni mari, check in si check out foarte ok, proprietar foarte amabil. Pozele exprima realitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecieri ! Va mai asteptam cu drag!!!
   Adina din Cracovia Polonia
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2016 - 19.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera frumos amenajată, curată, situată în centru, aproape de faleză, proprietar amabil, checkin și checkout fără probleme
thumb_down
Aprecieri negative:
Gura de scurgere de la duș înfundată; ale minusuri n-am sesizat
   Nicolae din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 14.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal discret, politicos; modalitate simpla de primire/predare camera.
Mobilat cu gust si atentie la detalii; dotat cu tot ceea ce este necesar pentru un scurt sejur.
Curatenie desavarsita.
Vedere spre Dunare; un restaurant bun in apropiere Blue Aqua (fostul Pescarul); centre comerciale in apropiere si transport in comun; faleza in imediata vecinatate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie de imbunatatire, un dulapior de baie suspendat; un suport suplimentar pentru prosoape;
   Elena S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2015 - 03.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,peisaj superb,o camera relaxanta si un raport calitate pret super ok!
CONTACT UNITATE
Octavian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,