Pensiunea Piatra Alba din Fundata

Fundata, sat Fundata, str. Principala, nr. 210  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Florin din Braila
nota: 9
schedule sejur: 23.07.2018 - 27.07.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Designul interior, amplasarea pensiunii, cu vedere la crestele Bucegilor, implicarea gazdei de la primire/cazare pana la oferta de distractie in clubul pensiunii si muzica bine aleasa, cina preparata la gratar chiar de gazda, palinca si Budureasca roze!
thumb_down
Aprecieri negative:
Putina atentie ar fi bine sa fie acordata foisorului din gradina si cosului de gunoi din camera neridicat nici macar o data intr-un sejur de 5 zile
si
vremea...just kidding
Răspunsul unității:
Atat foisorul de tenis cat si curatenia in camere sunt sarcini clare si precise ale personalului, reamintite periodic. Cu rezultatele pe care le-ati observat, din pacate. Cu toate astea, ati apreciat personalul cu nota 10. Probabil ca ar trebui sa fie de nota 15, ca totul sa fie perfect.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2017 - 09.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, amenajat cu bun gust
Gazde foarte amabile
   Liana L din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda este foarte primitoare si mancarea este de exceptie. Am petrecut sarbatorile de paste si am fost incantati.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este necesar sa se puna draperii in camera.
Răspunsul unității:
Ce replica putem sa dam unui turist care ne rasfata cu aprecieri? Putem doar sa-i multumim...
Am o singura intrebare, dna Liana, ce camera ati ocupat dvs? Sigur va spun ca nu este nici una fara sa aiba draperie...
Ati stat cumva in cam A4? Pentru ca veluxurile au jaluzelele rulate si ni s-a mai intamplat sa nu fie bagate de seama. Regret ca soarele v-a `umbrit` sederea la noi :-)
Va asteptam cu drag sa reveniti!
   Aurelia din Buzau
nota: 9.83
schedule sejur: 15.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera calda si prietenoasa, cat si posibilitatile de relaxare, atat pentru cei mari cat si pentru cei mic. Gazdele si personalul - oameni de mare calitate. Va multumim
CONTACT UNITATE
Octav Chivulescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.