adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Soreanca din Fieni

Fieni , str. Principala, nr. 1 (la aprox. 7.0 km de centrul loc. Pucioasa)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Soreanca din Fieni


   Valentina din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona de deal, livada de pomi fructiferi pe unde puteai sa te plimbi, loc de joaca pentru copii, foisor unde te puteai relaxa
thumb_down
Aprecieri negative:
Neintelegeri de la inceput intre noi si manager care nu ne-a anuntat ca el acolo are si restaurant si doreste sa cumparam de la el bautura si mancare. Noi am dorit o locatie unde sa ne cazam si sa ne facem noi gratar si sa ne aducem noi bautura (asa facem de obicei). Si de aici - atitudinea managerului a fost una care ne-a lasat un gust amar.
   Maria P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona foarte frumoasa si linistita, peisajul si imprejurimile sunt de poveste, drum de acces bun. Gazde foarte primitoare, o familie deschisa, ospitaliera care te face sa te simti bine. Un loc mirific unde poti petrece clipe de vis alaturi de prieteni sau familie. Mancare delicioasa ca la mama acasa.Dar cel mai important aspect a fost caldura oamenilor care ne-au primit si gazduit. Le multumim pentru tot, ne vor revedea curand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri nu cred ca sunt, daca cineva vrea sa le gaseasca minusurile poate sa le gaseasca, dar depinde de fiecare. Noi nu am gasit minusuri.
   Ruxandra din Hunedoara
nota: 10
schedule sejur: 07.04.2014 - 08.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Placut impresionata, parere foarte buna, pacat ca sejurul nostru a fost foarte scurt. Sigur vom reveni. Locatia foarte frumoasa, personalul foarte amabil.
Felicitari proprietarului.
CONTACT UNITATE
Mircea Soreanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,