adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Perla Dunarii din Eselnita

Eselnita , str. Dunarii, nr. 1118  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:9.7
Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de vacanță Perla Dunarii din Eselnita


   Marilena M. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 29.04.2017 - 02.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea are o priveliste minunata , atat din living cat si din camere.Bucataria este complet utilata si functionala.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am .
   Cristian N. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 11.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasament excelent ,personal extrem de amabil ,excelent dotata din toate punctele de vedere ( nu prea apuci sa te plictisesti).Pt noi a fost o experienta de neuitat. Cu siguranta vom reveni
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul e prea frumos si timpul trece prea repede
   Alin din Alin
nota: 9
schedule sejur: 03.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, atmosfera, serviciile.
O locatie uimitoare! Oameni de calitate si servicii foarte bune. Cu adevarat, un colt de rai. O sa ma intorc mereu, cu drag! Multumesc Nelutu, cea mai de viata gazda!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am! Poate doar perioada prea scurta de vacanta. :)
   Cristian N. din Tag Jiu
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea Perla Dunării este ok din toate punctele de vedere! Personalul de asemenea oferă servicii de calitate!Pensiunea are camere bine dotate, și foarte curate! Livingul este foarte mare și te poți delecta la un biliard sau la un darts sau chiar la televizor! De amintit sunt și sporturile nautice care pot fi la fel un mod plăcut de relaxare! Recomand cu încredere aceasta pensiune!
CONTACT UNITATE
Nelutu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,