adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Theodora din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Mugurilor, nr. 15  
​Capacitate: 16 adulți și 8 copii în 8 spații de cazare.
Informatii cazare Vila Theodora din Eforie Sud
Vila Theodora se afla in nordul statiunii, aproape de mare, cat si de Baile de namol de la Lacul Techirghiol. Locatia dispune de 8 camere, fiecare fiind dotata cu grup sanitar propriu (cu apa calda non-stop), cu pat dublu, televizor cu ecran plat, frigider, aer conditionat, balcon cu masa si scaune. Camerele triple au un pat pliant cu saltea. F.bun, inclus in pret. La camerele duble patul pliant este obligatoriu pt. Copiii >12ani si este contra cost .Camerele triple pot fi inchiriate la pretul celor duble pentru 2 persoane sau o familie cu un copil < 7 ani. La parter se afla un living de primire, dotat cu televizor. Exista o bucatarie pentru prepararea cafelei, ceaiului si a macarurilor rapide. Rezervarile se fac numai telefonic. Parcarea se face in jurul vilei si nu este privata. Dupa rezervare se solicita avans ( in primele 3 zile dupa rezervarea telefonica), contravaloarea unei nopti de cazare in contul RO19BACX0000000618348009/Unicredit. Achitarea sejurului se face la venire si reducerea sejurului nu este acceptata dupa cazare. Ziua de cazare incepe la ora 14.00 iar camera se elibereaza la ora 09.00. Se pastreaza linistea intre orele 23.00-08.00 si 14.00-17.00. Dispune si de o curte interioara .Fumatul nu este permis in incinta cladirii cu exceptia balcoanelor. In curte sunt locuri speciale de fumat.Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile pt sejururi mai mari de 6 nopti. VA rugam sa ne informati de orice problema referitoare la nefunctionarea echipamentelor sau curatenie. VA multumim si va asteptam.
Vila Theodora is located in North of the resort, close to the sea and the mud baths of Techirghiol. Our house have 8 rooms being fitted with a bathroom, balcony with table and chairs, TV set, wifi, ,refrigerator and aircon. . The triple room has an additional bed included .For the double rooms the bed it’s an extra fee and for the children older than 12 years it’s compulsory. We have a guest reception fitted with TV set. There is also a kitchen for preparing coffee , tea and fast foods. Cars can be parked around the house. Booking it’s made only by phone in the peak of the season due to time limitation. So sometimes you will not get an answer. After reservation it’s confirmed you have to send the money for one day in the account RO19BACX0000000618348009/Unicredit. The booking it’s starting at 14.00PM and you have to leave before 09.00AM. Silence to be kept 2300-0800 and 1400-1700.Smoking it’s not allowed inside, except the balcony. We have special designated places outside for smoking. When you take the room , please report all the inadvertences that you notice in regard of the malfunction of the equipment’s and clearness . Laundry will be changed at 3 days for holydays longer than 6 days. Thanks for understanding and we are waiting to offer a nice holyday
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,