adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Paradox din Eforie Sud 2 grade grade

Eforie Sud , str. Ion Movila, nr. 25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.0/10 Excelent !
60 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(15 recenzii din 60).

record_voice_over Personal:9.2
insert_emoticon Servicii:8.7
lightbulb_outline Curățenie:8.5
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9.9

Recenziile vilei Paradox din Eforie Sud


   Gheorghita G. din Rm Sarat
nota: 9.3
schedule sejur: 18.08.2017 - 21.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Atentie la baie ,sapun,hirtie igenica
   Catalin Constantin B. din Chitila
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2017 - 16.07.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Anul acesta camera in care am fost cazati se lua extrem de usor varul de pe pereti pe noi, pe haine, la cea mai mica atingere (si cand ai copii asta e chiar aiurea ca tre sa stai sa-i scuturi/speli mereu din cauza asta).
   Mirela din Galati
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2017 - 12.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape.de.plaja,mancarea foarte buna,curatenie.se facea zilnic,cearsafurile si prosoapele schimbate .
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura problema (si cred ca e o chestie generala, in toate camerele ) este cu scurgerea apei de la dus...Daca asta nu se poate remedia total macar sa se gaseasca in fiecare baie o galeata cu mop si o matura.
   Crinela din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 29.07.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja,curatenie zilnica in camere destul de OK.
   Marian C. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 08.07.2017 - 14.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate
Personalul este ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua de la pat este cam veche te cam doare spatele are cocoloașe și ițit intra arcurile în spate.
Răspunsul unității:
Cum am aflat de problema, am schimbat salteaua. Ne cerem scuze pentru incovenient.
   Maria Melinda din Cluj-napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 01.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja,camera spatioasa, paturi comode, liniste.Terasa vilei ideala pt. Servirea mesei, mancarea foarte buna. Personal amabil. Ne-am simtit foarte bine, mai revenim. Multumim.
   Daniela din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost curatenie,personal promt
   Mihaela Camelia din Turda
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Papanasii de la terasa vilei. Foarte gustosi,un aspect deosebit, perfecti.
   Gianina din Focsani
nota: 4.8
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja, dotarile camerei (AC, frigider, TV)
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa incep cu rezervarea. Am rezervat o camera tripla pentru doua nopti. Am facut rezervarea cu aproximativ trei saptamani inainte, domnul a solicitat un avans constant in contravaloarea unei nopti de cazare. Am achitat avansul si am primit confirmarea rezervarii atat pe mail cat si telefonic. Ca o masura de precautie, l-am sunat pe domnul Mircea cu vreo trei zile inainte de a ajunge la dumnealui sa-mi reconfirme rezervarea. Domnul mi-a spus ca e o problema, ca tine rezervarile pe doua calculatoare si ca a mai facut o rezervare tot pentru aceeasi perioada si ca se ofera sa ne cazeze la Vila Lucia (ce-i apartine unui prieten) sau sa ne returneze avansul chiar si o suma in plus. I-am spus ca nu suntem de acord, ca odata ce si-a asumat un angajament iar noi am fost de buna credinta si am achitat avansul, dumnealui trebuie sa-si respecte angajamentul asumat. Intr-un final ne-a spus ca ne va caza la Paradox, mentionand totodata ca din cauza celor doua nopti ale noastre el a pierdut un sejur de cinci nopti. Carevasazica nici gand de rezervari pe doua calculatoare ci a preferat sa vanda un pachet de cinci nopti desi in perioada respectiva mai inchiriase camera si pentru doua nopti. Camera: trebuia sa stai la distanta de pereti pentru ca adunai tot varul; canalizarea din baie mirosea ingrozitor, pe langa fereastra camerei trecea tubulatura de la bucatarie, aceasta era prevazuta cu un motor care facea un zgomot infernal; pe la orele 23-24, ori in bucataria dumnealui, ori in cea vecina (care era perete in perete) cred ca se batea carne cu ciocanul, un zgomot infernal.
Răspunsul unității:
Oriunde in lumea asta cand se face o suprarezervare ( si am patit-o personal nu numai in Romania ci si in Grecia si Italia) cel care greseste cauta sa rezolve problema, pentru ca numai cine nu munceste nu greseste.V-am oferit o solutie pe care a- ti refuzat-o. Am apelat la alti turisti care au fost mai intelegatori si care au fost foarte multumiti de varianta gasita de mine( am verificat personal acest lucru). In rest va doresc sa nu gresiti niciodata in ceea ce intreprindeti .
   Lucian C. din Leresti
nota: 9
schedule sejur: 29.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie ideala,
   Bogdan R. din Suceava
nota: 8.8
schedule sejur: 15.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, preturi bune si calitate la restaurantul care este in aceasi incinta. Uscator de rufe pe balcon. Aer conditionat, televizor lcd cablu de calitate, frigider. Paturi comode.
thumb_down
Aprecieri negative:
Stiu ca sunt doar 2 stele dar totusi in 7 zile ar trebui macar odata sa se schimbe asternutul si sa se curete covorasele si gresia din camera.
   Claudiu din Brasov
nota: 5
schedule sejur: 14.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Singurul plus pe care il pot adauga este doar faptul ca este aproape de mare,insa nu recomand Eforie Sud,deoarece plaja este foarte mica si plina de sezloange, iar pentru cei care nu isi permit sa inchirieze zi de zi sezlong,probabilitatea de a face plaja doar pe cearceaf este redusa
Si faptul ca aerul conditionat era functinabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici un interes sa fac reclama proasta acestei vile si acestui domn
Insa atunci cand sunati si faceti rezervare sa nu mergeti acolo unde are restaurantul,adica ceva de genul ,cobori din asa zisa vila direct in restaurant,printre ospatari si prin fata bucatariei.
Am observat ca in lungul strazii unde am fost cazat mai exista o vila sau hotel ce o fi,unde scria pe aceasta paradox, si probabil acolo conditiile de cazare sunt altfel.
In primul rand curatenia lasa de dorit in tot ceea ce inseamna aceasta casa sau vila. Si va pot spune lucrul asta deoarece am fost cazati in 3 camere separate si totul se prezenta la fel.
Galagia care venea din josul terasei spre camera era insuportabila,asta ca sa stiti daca vreti sa mergeti la mare sa va odihniti.
In prima seara am ales sa mancam la restaurantul care apartine aceluiasi Domn,din pacate mancarea ajungea la masa din 5 in 5 min, adica la fiecare 5 minute mai aducea cate un fel de mancare pentru noi ce aflati la masa. Pe deasupra mai era si rece ! Nu cred ca poate servii nimeni o portie de paste sa fie caldute spre reci ! Sau cartofii prajiti care erau si ei calduti spre rece si friptura si tot ce sa mai aflat pe masa.
Spre uimirea mea va spun ca acest restaurant era populat in momentul de fata si a fost destul de populat pe intreag sejurul care am stat acolo iar acesta nu a fost nici foarte scurt nici foarte lung.
Iar la cate recenzii bune am observat pentru restaurant pe site am ales sa mananc in Eforie Nord :-))) .Acum recunosc ca am fost putin ironic :-)
Sa revenim la curatenie si camere,din canalizare venea mereu un puternic miros inchis si urat ,la un moment dat am gasit cosul de gunoi golit de Doamna care se ocupa de acest lucru si pus pe gura de aerisire sa nu mai iasa acel miros insuportabil.
Toate incuietorile de la usi si geamuri erau extra uzate si abea se mai inchideau preferai sa nu mai deschizi decat sa te chinui 3.4 min sa le inchizi.
Nu mi.a placut faptul ca Doamna care a intrat in camere nu ne.a intrebat daca poate sa faca acest lucru sau nu !
Eu vorbesc strict de locul unde am fost eu si toti ceilalti cazati !
Deci clar fiti atenti unde va cazeaza acest Domn si unde mancati ! Mie unul nu mi.a placut nimic !
Răspunsul unității:
Cand media a 50 de recenzii depaseste nota 9 si dvs nu va convine nimic inseamna ca ati vrut calitate de 5 stele la pret de doua.
Mancarea se serveste in regim a la carte si totul se prepara pe loc.Problema la grupurile de 10-12 clienti este e ca o persoana doreste pizzasau un platou gratinat si poate mai sunt 20 inainte deci e de asteptat 30-40 min si altul cascaval pane, snitel sau paste a caror preparare dureaza 5-10 minute.Si daca la un flux permanent de 140-150 persoane care servesc masa(si din care cel putin 90% revin si a doua zi) gasiti o solutie prin care 10 preparate diferite sa fie gata in acelasi timp ,va rog sa ne-o comunicati si noua,poate o brevetam.Oricum verificati si facebookul Terasei paradox si o sa gasiti si acolo 50 de persoane multumite si una doua ca si dvs. Nemultumita.Nu suntem perfecti dar daca 90-95% din clienti sunt multumiti inseamna ca suntem pe drumul cel bun si vrem sa ne perfectionam.Cat despre intratul cameristei in camera pentru curatenie trebuia sa solicitati sa nu se intre in camera si se rezolva.
Cand toata lumea vrea sa iasa din camera si sa intre direct in mare exista si riscul galagiei ,dar dupa ora 23.00 nu cred ca mai era cazul.Eforie Sud e totusi o statiune linistita.
Cat despre celelate aspecte sesizate in parte aveti dreptate si o sa incercam sa le remediem .
   Elena Adina C. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 12.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera tripla este mare, racoroasa, desi este dotata cu aer conditionat nu este nevoie sa fie folosit, este foarte curat, balcon dotat cu uscator de rufe, menajul se face zilnic, frigider mare, liniste, terasa resturant la parter cu mancare foarte buna, distanta foarte scurta de plaja zona Cazino - 5 min si 2 min de zona centrala - cazino, terase, faleza etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar trebui un numar mai mare de angajati la terasa pentru o rapiditate mai mare atunci cand terasa este plina (adica de obicei)9
   Rudolf din Satu Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 02.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul si mancarea.
thumb_down
Aprecieri negative:
O camera de refugiu pentru cei care au tren mai tarziu de ora 12
   Luminita S. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 12.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Va pot spune despre hotel Paradox,pt ca acolo am fost cazata,totul este nou,mobila noua, camera spațioasă,Baia la fel,curatenie care se face zilnic,dintr-un cuvânt a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca si nemulțumiri,mirosul din baie care venea din canalizare si era destul de neplăcut.
   Florentin Razvan C. din Pitesti
nota: 8.2
schedule sejur: 14.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare in statiune
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin mai mult accent pe curatenie .Era curat ; dar era loc de mai bine
   Cristina D. din Brașov
nota: 9.8
schedule sejur: 11.07.2016 - 21.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
Pozitie foarte buna fata de zona de mancare si promenada
Zona de joaca pentru copii la 2 min distanta
Camera curata, spatioasa
Mancare exceptionala pe terasa vilei. E al doilea an in care venim la Paradox si va garantez ca mancarea e cea mai buna din Eforie S, cazarea de asemenea.
Vom reveni si la anul cu mare drag!! Multumim pt tot!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri de semnalat.
   Marius din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 01.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa,paturile cofortabile, frigider incapator,aeru conditionat si-a facut datoria.
   Marina din Chitila-ilfov
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu batea soare in camera si nu a fost nevoie de aer conditionat...pe care ma stradui sa il evit. Camera mare, curata.
   Miroslav Anton din Varzari Popesti Bihor
nota: 9
schedule sejur: 13.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea foarte buna la terasa paradox. Aproape de mare. La 5 minute de plaja si de centrul statiunii.
   Cristina Alina din Tinosu
nota: 9.2
schedule sejur: 14.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plajă, mâncare foarte bună
thumb_down
Aprecieri negative:
Eliminați mocheta de pe gresie și puneți o oglindă în cameră.
   Olga Mihaela din Petrosani
nota: 9.8
schedule sejur: 01.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziția față de mare, de faleză și de Băile reci, are poziția ideală.
- Personalul este amabil și activ.
- Condițiile sunt foarte bune și dispune de toate facilitățile: aer condiționat, apă caldă, frigider, televizor și internet prin wireless.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nemulțumiri, totul a decurs bine, începând cu cazarea, care s-a făcut foarte repede și continuând cu restul serviciilor.
   Cristian din Arad
nota: 9.7
schedule sejur: 07.07.2016 - 13.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste in pensiune
Mancare foarte buna
Servire excelenta
Pozitionare aproape de plaja
   Mariana T. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea,mancarea foarte buna,servirea rapida,amabilitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri.
   George C. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2015 - 03.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret excelent, pozitie excelenta fata de plaja, mancare foarte buna, la pret bun, pe terasa de la parterul vilei, recomand cu placere.
   George B. din Tirgu-mures
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie zilnica.
-amabilitatea personalului, la fel si la restaurantul propriu.
-preturi foarte accesibile.
-aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri, doar vremea ne-a facut figuri cateva zile!
   Roxana Mihaela din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ok din toate punctele de vedere ca si amplasare, raport calitate pret, servicii, confortul camerelor.Într-adevăr mâncarea de pe terasa Paradox foarte bună. Tot sejurul numai acolo am mâncat, tocmai pentru ca am constat că era foarte bună și proaspătă, având doi copii. Recomand familiilor cu copii. Daca voi mai merge in Eforie Sud cu siguranță tot la această unitate mă voi caza.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la dus, dar ne-am descurcat
   Cristian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta, camere foarte curate si personal amabil
   Bogdan Alexandru din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 15.08.2015 - 18.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta, mancare de chef la restaurant, vin bun si rece...
Una peste alta un sejur reusit...
   Vasile F. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 13.08.2015 - 21.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja,curat, mancarea buna la restaurant, camera spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoapele si asternuturile nu au fost schimbate deloc. Din 8 nopti am stat doar 7 (din cauza vremii nefavorabile) si nu am primit diferenta de bani inapoi sub pretextul ca am avut un discount de 10 %.
Indifernt de vreme sau alte probleme un 50 % din valoare tot trebuia sa primesc.
Aviz amatorilor !!!
Răspunsul unității:
Tariful in perioada in care ati fost cazati era de 100 lei/zi.Pentru 7 zile pretul era 100 lei/zi,iar pentru 8 zile era de 800 lei-10% reducere=720 lei.Daca doriti acesti 20 de lei pe care i-ati achitat in plus dati-mi un numar de cont si vi-i trimit.In plus v-am schimbat camera dupa doua zile( a-ti dorit balcon) deci am schimbat inclusiv prosoapele si asternuturile.


Mircea Tudoras
CONTACT UNITATE
Tudoras Mircea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,