adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mariana din Eforie Sud 2 grade grade

Eforie Sud , str. Negru Voda, nr. 5  
​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare.
Vila Mariana este o constructie noua, situata la 200 m de mare si de Lacul Techirghiol, intr-o zona linistita.

Beneficiati de finisaje de lux, (tamplarie termopan, plase insecte, gresie si faianta portelanata), parcare in fata vilei si restaurant vis-a-vis.

Vila Mariana contine 6 camere cu pat dublu.

Fiecare camera este dotata cu baie proprie (apa calda permanent), mobilier din lemn masiv, tv, frigider minibar, aer conditionat, internet Wireless. Curatenia se face zilnic, iar lenjeria se schimba la trei zile.

Cazarea incepe la ora 14 si se termina la ora 11 (in ziua plecarii) in perioada 15 iunie 2017 - 15 septembrie 2017.

Ne puteti contacta telefonic la numerele 0241. 748. 186 si 0740. 669. 092 sau prin e-mail.
Stefanescu Raluca, Cont Bancar: RO65 ingb 0000 9999 0500 8433 - ING Bank


Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Maru Mariana; Stefanescu Raluca
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,