adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Eforie din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Arges, nr. 29  
​Capacitate: 15 adulți în 8 spații de cazare.
Vila este deschisa din sezonul 2009 si ofera 8 camere disponibile pentru cazare atat in perioada sezonului estival cat si in afara sezonului estival.

Disponibilitatea de cazare a pensiunii este de 8 camere cu pat matrimonial, dintre care 4 camere cu baie in camera. Aceasta sunt amplasate la etajul 1, la etajul 2 și la etajul 3 al vilei de unde puteti admira peisajele inconjuratoare, fie spre lacul Techighiol, fie spre gradina cu flori din spatele casei.

Plaja este la 15 min departare iar aglomeratia, zgomotul si fitele de Mamaia la mai mult de 35 km. Nu veti fi deranjati nici de aerodromul de la Tuzla deoarece este la 15 km departare

Restul statiunilor de pe litoralul romanesc sau bulgaresc sunt usor accesibile pe drumul european in a carei vecinatate se afla locatia.

Pentru turistii interesati, putem sa programam la preturi negociabile curse la tratament fie la Eforie Nord – Ana Aslan, fie la Neptun sau Techighiol.

Asiguram contra cost transportul de la gara Constanta la Eforie Sud cu autoturismul sau pentru grupuri mai mari, cu microbuzul. Si tot pentru interesati, putem oferi transport cu microbuze in orice zona turistica din apropiere sau nu numai. (de ex. Excurise de 1 zi la manastirea Dervent, biserica in stanca Sf. Andrei, crama de la Murfatlar, vizita la Aqua Magic, vizita la circ cu copii sau la opera pentru cei interesati, la Bucuresti la Palatul Parlamentului sau in Delta Dunarii pentru o zi sau mai multe)
Ne adresam in special persoanelor ce vor o vacanta cu adevarat relaxanta.

Oferim reduceri pentru mai multe zile de cazare.

Cateva dintre obiective si atractiile turistice din apropiere:

Lacul Techirghiol, împreunã cu plajele sale cu nãmol pentru tratamente
Sanatoriul Techirghiol, pentru cei interesați de tratamentele balneare realizate aici
Mãnãstirea "Sfanta Maria" Techirghiol

Orasul Constanta –

Shopping Centers,
Delfinariul din Constanta,
Planetariul din Constanta,
Circul intre 01. 07 – 31. 08,
Acvariul din Constanta,
Zona peninsulara din Constanta.

Statiunea Mamaia

Statiunile din sudul litoralului – Neptun –olimp și Mangalia
Mãnãstirea-peșterã « Sfîntul Andrei»
Mãnãstirea « Dervent »

Pentru garantarea rezervarii spatiului dorit se va achita in avans 30% din pretul sejurului in contul: Ro90rncb0120014995210005 deschis la Bcr Palas Constanta pe numele Glisa Constantin.

La aceste tarife se pun la dispozitia turistilor:
- parcare pazita
- loc de joaca pentru copii
- acces la curtea exterioara (gratar, foisor, mese)

Contra cost se pot inchiria:

- biciclete
- table
- sah
- remi
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Constantin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,