adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Favorita din Eforie Sud 3 grade grade grade

Eforie Sud , str. Prof Dr Cantacizino, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Favorita din Eforie Sud


   Julien Narcis din Arad
nota: 9
schedule sejur: 10.08.2016 - 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, ospitalitatea si curățenia de nota 10. Confort si bun gust in amenajarea curtii precum și a interiorului vilei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Calea de acces de la camera la bucătărie ocolește întreaga vilă, distanța fiind apreciabilă. Ar fi indicat accesul prin recepție.

Între terasele camerelor (sunt practic lipite, despartite doar de un zid de 70 cm) s-ar preta niste aranjamente florale sau rogojini din trestie sau alte materiale pentru a asigura intimitatea turiștilor.
   Marian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat. Aproape de plaja. Aproape de restaurante.
   Vasile B. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2015 - 11.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este situata aproape de plaja, pe o strada linistita. Am rezervat cam 10 cu 4 paturi, fiind o fam. Cu trei copii. Vila ne-a oferit tot confortul:
- foarte spațioasa și amenajata cu bun gust, se vede din aceasta că proprietarii sunt oameni educați și au un deosebit simt al esteticului;
- camera și baia foarte spațioase, foarte curate cu toate dotările;
- curtea frumos îngrijită;
- acces la bucatarie, foisor si gratar;
- personalul politicos si amabil.
Ne-am simțit foarte bine, am recomandat deja prietenilor aceasta vila, iar noi cu siguranța vom mai reveni.
A fost un concediu placut.
Mulțumim proprietarilor pentru amabilitatea si ospitalitatea lor!
   Ge R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2015 - 22.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie ideala pentru familii cu copii mici, foarte aproape de plaja.
CONTACT UNITATE
Simona Filiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,