adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Capul Turcului din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Faleza Inferioara  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
18 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 18).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.1
lightbulb_outline Curățenie:9.4
weekend Confort:9.4
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.8

Recenziile pensiunii Capul Turcului din Eforie Sud


   Irina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2017 - 01.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Evident.. Pozitia pe malul marii.
   Dumitru Marin S. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 02.08.2017 - 09.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Podeaua din lemn şi interiorul complet lambrisat (nu şi baia, evident) îți conferă o stare de bună dispoziție şi relaxare.
Poziția față de plajă.
Corectitudinea şi amabilitatea gazdelor. Curățenia şi dezinfecția zilnică a holurilor (de două ori pe zi chiar).
thumb_down
Aprecieri negative:
Sifonul din pardoseala băii nu era bine fixat (bănuiesc), căci in vreo 2-3 rânduri a scapat miros de canalizare.
Nu e foarte important dar dozatorul de săpun lichid era reglat să-ți picure o picătură de spumă (!?) la 5 minute.
   Florin din Pitești (ștefănești)
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja, răsăritul se vede din cameră. Mâncarea foarte buna.
   Ileana Sorinela T. din Bacau
nota: 7.3
schedule sejur: 28.07.2017 - 01.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plajă. Destul de curat.Pot fi cazate 5-6 persoane mari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se simte miros de la canalizarea din baie. Din acest motiv, trebuie ca uşa de la baie să fie închisă permanent. Baia foarte mică. Apartamentul este mic daca ai multe bagaje. Înapartament nu este nici o masa (pe care să poţi pune ceva...) nici scaune nu sunt! Noi am avut o măsută de voiaj şi 5 scaune pliante de acasă. Canapeaua din living cam veche. Nu putem garanta că, dacă ar fi fost extinsă ţinea 2 persoane... Frigiderul este foarte mic!(stil bar) Dacă pui o sticlă de suc şi una de apă de 2 litri, nu prea mai ai loc de încă ceva mai mărişor...
Mai multe imagini cu camera!
Răspunsul unității:
Buna ziua doamna ileana de la Bacău in primul rând nu este apartament cu doua camere plus Bucătărie cu frigider sa va încapă ola cu ciorba si nici sufragerie cu masa de 12 persoane iar canalul Di baie miroase ca va aruncați chiloți si tampoanele in Wc eu zic ca in primul rând sa ne învățam sa ne purtam in societate . Iar pe sait scrie clar ca este o pensiune de doua margarete nu de cinci stele . O zi frumoasa
   Cristian din Rm Valcea
nota: 10
schedule sejur: 21.06.2017 - 25.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja, personal amabil si vederea din camera.
   Florentina R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.06.2017 - 22.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea locatiei, calitatea serviciilor, raport calitate pret foarte bun, intreaga echipa
Ne-am simtit minunat, vom reveni, recomandam cu incredere!
   Gerda B. din Herrenberg/ Germania
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vederea de pe balcon ...marea a fost minunata
thumb_down
Aprecieri negative:
Ne-am speriat de mizeria pe balcon plin de paianjeni. Scurgerea de la baie s-a blocat...a fost plin de apa. ..si daca este o pensiune unele lucruri de bază trebuie sa functioneze.
Curățenia in primul rand.
Aveți grija sa oferiti camere curate si o baie care functioneaza sa nu fie nevoie da reclame oaspetele in fiecare zi pentru altceva
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Ce ni s-a confirmat telefonic ca este o masa si scaune in camera nu s-a confirmat. Existau doar tabureți.
Răspunsul unității:
Nu vă înțeleg răutatea,motive ca (s-a înfundat canalizarea,ar fi fost o problemă dacă nu s-ar fi remediat imediat),Pensiunea avind și personal de întreținere. Vă mulțumim pentru aprecieri.
   Alin Nicolae din Timisoara
nota: 8.3
schedule sejur: 15.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Balconul /rasaritul
Răspunsul unității:
Multumim
   Vasile C. din Suceava
nota: 5
schedule sejur: 17.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca este amplasat chiar pe plaja si se poate observa si rasarit si apus este singurul atu
thumb_down
Aprecieri negative:
Podea insuportabil de zgomotoasa.
Zilnic balconul trebuia curatat de paianjeni foarte mari,tarantule.
Gunoiul nu cred ca trebuie sa fie grija mea in concediu.
Tupeul personalului de a ma deranja la 11.30 pm de a-mi lua patul suplimentar.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Lipsa paturilor suplimentare
Răspunsul unității:
Este o construcție din lemn, personalul unitatii si-ar fi dat concursul dacă ar fi fost solicitat, noi oferim servicii profesionale dar nu am avut acces in camera. Ne avind a doua cheie singura fiind la turist. A-ți fost informat de la începutul sejurului.Patul nu a fost achitat, la-ți luat de la dumneavoastră putere, deci a-ți încălcat regulamentul, intrind în cameră mai multe persoane. Mulțumim pentru plusuri.
   Adolf Z. din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,primire calduroasa,apropierea de mare,mancarea proaspata,bucuria de a adormi si trezi cu cantecul marii. Patronul,dnul Tudor, are o grija deosebita fata de toti musafirii. Recomand si sigur revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem.
Răspunsul unității:
Mulțumim
   Marius din Buucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 27.06.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta foarte mica pana la plaja. Camerele suficient de spatioase.
   Georgeta T. din București
nota: 9.5
schedule sejur: 11.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea tuturor. ...de la patron la angajati
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi ok dacă s-ar investi puțin în mobilier
Răspunsul unității:
Mulțumim, avem în vedere.
   Adina din Timisoara
nota: 6.7
schedule sejur: 22.06.2016 - 01.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de plaja, personalul amabil, saritor, rezolvand orice problema semnalata, in timpul cel mai scurt. Wi-Fi OK.
thumb_down
Aprecieri negative:
De imbunatatit: mobilierul(invechit), saltelele(uzate, cu arcuri), acces WC, pentru bar(obligatoriu pentru un bar...).
Dotarea camerelor cu kit de curatenie(matura, faras, mop, galeata mop, laveta).
Interzicerea fumatului pe terasa acoperita, conform legii anti-fumat.
Promovarea la pret rezonabil a produselor de peste proaspat pescuit din Marea Neagra - includerea lor in meniu.
Nemultumire: Studio-ul cu 2 camere (nr. 4) in care am fost cazati, nu are usa intre cele 2 camere: nu puteam pune copiii la culcare cu usa inchisa. Camera din spate nu putea fi aerisita natural: venea miros de la WC-ul cu plata...
Răspunsul unității:
Sper ca motivul recenzilor negative, să nu fie faptul ca v-am rugat în nenumărate rânduri să nu mai gătiți în cameră. Altfel nu văd motivul plusurilor. Mulțumim.
   Olena din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii: proprietarii erau `personalul unitatii`.
- Curatenia in camera
- Camera destul de confortabila, aer conditionat, geamuri termopane, frigider
- Distanta de plaja, de 3 minute
Răspunsul unității:
Multumim
   Mirela Elena P. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 24.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut enorm faptul ca pensiunea este situata pe plaja, camerele sunt mari si curate.
   Anca din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 04.07.2015 - 06.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil, in special patronul. Locatia este situata pe plaja, se aude marea si se vede rasaritul din camera.Plaja este foarte curata si bine amenajata. Statiunea este linistita, cu multe posibilitati de a servi masa.
   Ilinca din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 11.07.2014 - 13.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, personal amabil si amplasament extraordinar. Este pentru prima data cand sunt extrem de incantata de litoralul romanesc
thumb_down
Aprecieri negative:
   Bogdan M. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 22.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este foarte aproape de plaja, mai mult de atât nici nu am avut nevoie. Personalul este ok, începând cu propietarul pensiunii pînă la cameristă. Mie unul mi-a plăcut şi cu siguranţă anul viitor tot aici vom venii !!!
CONTACT UNITATE
Tudor Firu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,