adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Vilamar din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Carmen Silva, nr. 15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
36 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(28 recenzii din 36).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9.2
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.4

Recenziile hotelului Vilamar din Eforie Sud


   Carmen Tamara S. din Tîrgu Mures
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2017 - 10.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejur minunat care, pe lângă soare, mare, plajă, ne-a oferit o cazare de excepție... Camera spațioasă, terasa enormă și utilată cu tot ceea ce ai nevoie pentru un grătar, curățenia impecabilă, personalul foarte amabil, deschis, binevoitor ne vor face, cu siguranță, să alegem Hotel Vilamar și pentru vacanțele viitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemulțumiți pe parcursul sejurului.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos pentru aprecieri!
Suntem onorati sa va gazduim si in alte vacante!
Cu drag!
Dr. Gardea
   Mirela P. din Bistrita
nota: 9.8
schedule sejur: 31.07.2017 - 09.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste , curatenie , apoape de lac , aproape de mare , d-na Violeta mereu prezenta , ce-ti poti dori mai mult ?!!!
Am petrecut un sejur deosebit , o sa revenim cu siguranta .
Multumiri gazdelor noastre .
Fam Pirtiu si fam Rosu
Răspunsul unității:
Va multumim frumos pentru aprecieri si va asteptam cu mult drag oricand!
   Adina B. din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am regasit ospitalitatea de care ne-am bucurat si acum 2 ani. Serviciile au fost exemplare (curatenie ”luna”, prosoape la discretie), personalul de excepție (Doamna Violeta primeste din nou calificativul Foarte Bine !), iar sentimentul de ”acasa” a fost prezent pe toata perioada sejurului.
Locația este la egală distanță de plajă și băile reci de nămol (cateva minute de mers pe jos cu un pitic de 4 ani si o pereche de bunici aproape pensionari), pe o străduță liniștită, cu locuri de parcare suficiente, fără plată, în fața hotelului.
Am apreciat inca o dată dotarea camerelor cu chicinete complet utilate (plită electrică, cuptor cu microunde, veselă, frigider, etc), care ne-au permis să ne păstrăm obiceiurile de acasă (cafeaua la ibric pentru bunici, lapte cu cereale pentru pitici, salate de vară, floricele la meci, etc).
Nu în ultimul rând, apreciem atitudinea proprietarilor, care, cu maximă discreție, se asigură că oaspeții lor beneficiază de tot confortul necesar unei vacanțe reușite. Mai mult decât atât, au făcut tot posibilul să primim camera solicitată (în cazul nostru apartamentul de la parter), deși nu aveam o rezervare făcută cu mult timp înainte (gest pentru care va mulțumim!).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu există ”minus” pentru această locație !
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru toate aprecierile facute!
Intotdeauna o sa fiti bineveniti la noi!
Ne-a facut placere revederea!
Cu drag!
Dr. Girdea
   Marius Gabriel din Targoviste
nota: 9.7
schedule sejur: 10.07.2017 - 15.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste , curatenie de nota 10 , ambient placut . Terasa este un punct forte al hotelului . Felicitari gazdelor .
Răspunsul unității:
Multumim!
Va mai asteptam!
   Mugurel din Tg Neamt
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2017 - 04.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vilamar este cu siguranta cel mai frumos hotel din statiunea Eforie Sud!Curatenie desavarsita,confort,liniste si niste gazde extrem de ospitaliere!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem!
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecieri!
Va mai asteptam!
   Laura Corina din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost curatenie, confort si personal amabil.
Răspunsul unității:
Multumim!
   Ioana V. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, conducerea si angajatii super ok, locatie foarte aproape de plaja, privelistea de pe terasa este minunata.
   Razvan din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 08.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate/pret foarte ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Dana din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 30.07.2016 - 09.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, Amabilitatea personalului, Terasa
   Lucia Nicoleta Z. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un sejur minunat. Locatie foarte buna, aproape de plaja.Camere spatioase, foarte curate.Terasa,un loc de relaxare excelent,foarte frumoasa.
Personalul unitatii foarte atent.Doamna Violeta, cea care se ocupa de administrarea hotelului, o doamna foarte populara, atenta si foarte apropiata de clienti.Va pupam ,doamna Violeta,v-am indragit foarte tare. Ne-am simtit ca acasa. Multumim pentru conditiile oferite,am avut o vacanta foarte placuta-cu siguranta vom reveni.Va dorim sanatate la toti si sper sa ne revedem curand.
thumb_down
Aprecieri negative:
La minusuri nu avem ce puncta.
   Cristescu din Bucuresti
nota: 6.8
schedule sejur: 22.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este curat in camere si vila ofera anumite beneficii: terasa frumoasa, loc de uscat prosoapele, loc de parcare
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul este invechit, iar in apartament este un miros greu. Deasemenea ar fi indicat sa se faca mici reparatii.
Răspunsul unității:
In apartament mobila este achizitionata de la Mobexpert in anul deschiderii hotelului (adica acum 4 ani)! Nici macar acasa nu mi-as permite sa schimb mobilierul la 4 ani! D-voastra va permiteti? Daca da, inseamna ca va permiteti si hoteluri mai elegante! ( si mai scumpe)!
In orice caz, in fiecare an am facut mici sau mari reparatii si investitii necesare dupa trecerea turistilor! De exemplu, anul acesta am comandat perdele si draperii (care erau arse sau deteriorate) din Belgia, pe care in unele camere le-am gasit pe jos! Si credeti-ma, au fost foarte scumpe!
In privinta mirosului `greu` ,inca nu s-a plans nimeni, iar daca chiar a existat, nu tine de noi ci de canalizarea orasului! As putea s-o rezolv, dar conditia ar fi sa fiu primar! Si nu-mi doresc! Ba chiar cei mai multi turisti mi-au spus ca s-au simtit ca acasa!`
Cat priveste localizarea, pe care o cunosteati, nu inteleg de ce ati optat pentru hotelul nostru! Nu era mai simplu sa alegeti un hotel chiar de pe faleza (la care ajungeti in 5 min. Si unde aveati muzica pana in zori)???
Sa speram ca data viitoare veti alege cu mai mult discernamant!
Va multumim oricum pentru aprecieri!
O zi minunata va doresc!
   Ionel din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos,liniste,personal amabil,curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta intre vasul wc si perete
Răspunsul unității:
Distanta intre perete si wc este data de sistemul de suspendare si nu depinde de noi!!!
Daca acceptati aceasta distanta va asteptam! Daca nu, NU!
O zi frumoasa!
   Florina D. din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 16.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat curatenia sporita si mentinuta zilnic de catre personalul unitatii. Prosoape schimbate zilnic si curatenie in camere. Foarte buna amplasarea intr-o zona foarte linistita de vile, la 5 minute de plaja. Bucataria in camera ne-a avantajat foarte mult avand copil mic ne-am descurcat si cu mancarea. Domnul proprietar a fost foarte dragut si a a venit dupa noi intrucat fiind prima data in statiune si fara GPS nu am gasit pensiunea printre vilele din zona. O vom gasi cu siguranta anul viitor!
Răspunsul unității:
Va multumim!
Va mai asteptam!
   Alina F. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia,dotarea camerei,zona liniștită în care se afla.totul ne-a plăcut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici o nemultumire
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri!
   Ionut din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 21.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Se afla aproape de plaja si intr-o zona linistita. Conditiile de cazare au fost bune.
   Daniela din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare ideala pentru o vacanta in liniste si confort
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru aprecieri!
Va mai asteptam!
   Florin T. din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 10.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat avand in vedere ca este la mare iar nisipul in camere este inevitabil, camerele destul de mari, mediul placut, proprietarii sunt primitori, am avut intimitate, loc de parcare, in general foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Terasa din pacate este prea mica avand in vedere ca locatia arata foarte bine.
De asemenea un plus ar reprezenta si posibilitatea unui mic-dejun/pranz/cina...
Răspunsul unității:
Terasa este atat de mare cat ne-a permis constructia! Probabil ca daca aveam un hotel mai mare, sigur, aveam si o terasa mai mare!
Am preferat in loc de bar sau restaurant o mini-bucatarie dotata cu tot ce este necesar si gratare pe terasa. In acest fel turistii pot servi masa mult mai sanatos si mai placut.Este un model pe care l-am preluat dint-un club din Tenerife.(avem in plus gratarele pe terasa)!
Se pare ca oricat ne-am straduit n-am putut multumi pe toata lumea la fel!
O zi frumoasa va doresc!
   Radu din Barlad
nota: 9
schedule sejur: 16.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur excelent . Liniste, curatenie, aproape de 2 magazine.
Răspunsul unității:
Multumim!
   Corina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2016 - 09.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fiecare camera are o mini bucatarie utilata ceea ce este un plus.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera matrimoniala dc era putin mai mare era perfect.
Răspunsul unității:
Daca nu avea bucatarie, sigur camera era mai mare!
Acum, depinde de ce preferinte au turistii.
Oricum, ne mandrim cu faptul ca cei mai multi oaspeti apreciaza faptul ca au posibilitatea de a gati in camera sau pe terasa! Nu multe hoteluri au aceste conditii!
Va multumim pentru aprecieri!
   Razvan din Targu Ocna
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea super super foarte tare toate condițiile posibile
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemulțumiri si personalul foarte misto super tare
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru aprecieri!
Va mai asteptam!
   Ionel G. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa este super tare! Speram sa ajungem și următorul an.
Răspunsul unității:
Va mulțumim!
Va asteptam!
   Marian I. din Cernavoda
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Clădire nouă cu o super terasa cu vedere la mare . Personal amabil ,curățenie, lenjeria Si prosoapele schimbate la timp ! Cu siguranță voi reveni în acest loc !
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru aprecieri!
   Ciprian Marian din Piatra Neamt
nota: 9
schedule sejur: 26.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de mare, aprox. 5 minute de mers pe jos.
Terasa foarte faina, e placut sa stai seara la racoare la un "pahar de vorba", la vizionat un film...poti sa faci un gratar...
Camere elegante si curate.
Bucataria dotata cu tot ce ai nevoie pt. Gatit.
Curatenie, gazda primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartamentul cu doua camere nu este dotat cu aer conditionat - desi este specificat pe site ca este dotat. Noaptea era foarte cald...daca stateai cu geamul deschis pe la jumatatea noptii era racoare.
Internet wireless nu este nicaieri in toata unitatea.
Parcarea(desi scrie ca are) nu prea exista. Parchezi pe trotuare pe unde apuci daca mai ai loc si pe la alte case(asta daca nu te alunga vreun vecin).
TV-ul dintr-una din camere se vede foarte rau la nivel de culori(pt. Cine este interesat de TV).
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru aprecieri!
Internet, este adevărat, nu exista pentru ca specialiștii ne-au asigurat ca, pereții fiind foarte groși nu vom avea semnal bun.
Nu avem parcare amenajată, dar faptul ca alaturi locuiește copilul meu, iar in dreptul hotelului am betonat trotuarul, permite celor mai multi sa se parcheze fara probleme.
Parcarea pe trotuar este permisă tuturor celor care se cazează. Chiar si noi, cei din Eforie, ne parcăm mașinile in dreptul casei!
Aer conditionat are tot hotelul minus apartamentul, care fiind situat la demisol, este racoare! Multi turisti ne-au solicitat paturi suplimentare. Nu am avut cereri privind aerul conditionat. Sunteti primul!
Culorile la tv se reglează din setări de pe telecomanda. Fiecare turist își reglează culorile dupa cum dorește!
   Camelia din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 23.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, racoroasa, dotata cu tot ce- ti trebuie.
Rasaritul se vede foarte bine de la terasa.
Am avut parte de un sejur fumos la Vilamar
thumb_down
Aprecieri negative:
Balconul micut........ Dar exista terasa care este mare si frumoasa
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru aprecieri!
   Orlando Daniel din Drobeta Turnu Severin
nota: 8.5
schedule sejur: 18.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Wii fi mai bun
Răspunsul unității:
Nu avem Wi fi si asta scrie si pe net. As fi vrut, dar clădirea nu-mi permite sa am un semnal bun. La receptie eu am un stick de la Orange si probabil semnalul de la calculator sau cel de la vecini bate f. Putin si in camere.
Multumesc pentru aprecieri (chiar si pentru cele mai putin favorabile!)
O zi frumoasa va doresc!
   Aina M. din Bucuresti
nota: 5.5
schedule sejur: 22.07.2016 - 24.07.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Persoana de contact de la vila nu a stiut sa ne indrume spre unitatea de cazare, noi aflandu-ne in apropiere de vila
- proprietarul a venit imbufnat cu masina sa ne conduca la vila fara sa spuna macar un " buna ziua "
- camera a fost repartizata cu "dedicatie " pt clienti care stau doar in week-end, fiind la etajul 1 cu vederea balconului si a geamului de la baie pe scarile de acces in vila, toata lumea privind in camera
- etajul 1 inseamna un parter mai inalt
- baia ffff mica
- nu a existat sapun lichid de maini niciun gram la baie
- doar 2 scaune pt servit masa, in conditile in care noi am fost trei personae
- dimineata personalul vilei vorbea de la ora 7 si putin in curte si daca stai la etajul 1 se aude f bine si deranjeaza
- curatenia nu s-a facut zilnic
Răspunsul unității:
1. Aveați adresa, harta si s-a mai inventat si GPS-ul! Nu era obligația mea sa vin, lăsând un pacient pe scaun si sa va conduc! Buna ziua trebuia sa dați voi! Chiar daca am călătorit in Romania sau America, nimeni niciodată nu a venit sa-mi arate drumul!!! Eu o fac din amabilitate, nu din obligație!
2. Nimeni nu a reclamat pana acum ca a fost privită in baie, mai ales ca geamul este mat!!! Si chiar multi turiști o prefera, fiind cea mai aproape de ieșire!
3. Camera rezervată este pentru 2 persoane si nu cred ca intr-o camera de 2 persoane trebuie 3 scaune! Dar daca veneați cu 3 copii, trebuia sa pun 5 scaune???
4. Baia fff mica???nu va mai ajungeau `f`-urile!... Nu vi se pare ca exagerați??? Oare de ce nu s-a plâns nimeni pana acum??? Probabil ca locuiti intr-un palat cu o baie cat o sufragerie!
5. Da, vorbeam dimineata in curte, dar nu cred ca făceam gălăgie astfel încât sa trezesc hotelul!!! E proprietatea mea si îmi permit sa aflu de la angajata mea ce se petrece in hotel! Trebuia sa inchideti geamul ca aveați aer condiționat!
6. Ba da, curățenia s-a facut zilnic, prosoapele s-au schimbat zilnic, doar ca nu a fost păstrată!!!!!!! E o dovada de minima educație sa va aruncați mucurile de țigări la gunoiul din camera, daca nu in cel din tomberonul de afara! Si mai e o dovada de bun simt: sa nu va adresați persoanelor mai in varsta la persoana a lI-a !Mai ales ca d-na Violeta e apreciata atat de mine cat si de toti turiștii ( evident, afara de d- voastra) !!! ....si are copiii mult mai mari decat D-voastra!
7. Eu nu am camere cu `dedicatie` nici macar pentru rudele noastre! Eu am camere libere sau rezervate (din timp) ! Camerele cu `dedicatie` au fost rezervate din luna MAI! Adica, cei ce si-au dorit o anumita camera au rezervat-o !!! (repet, din mai, nu cu cateva zile inainte)!!!
Cred ca pentru pretențiile pe care le aveti ar trebui sa mergeți la REX in Mamaia. Este adevărat ca prețul este 200 de euro, dar cel putin poate va satisface!!! Oricum nu va mai asteptam! Frustrarile din viata personala, profesionala sau de alta natura nu se descarca pe internet!
Daca credeți ca a fost o `Antireclamă`, chiar v-ati înșelat! Oricum pentru 2 nopti petrecute la noi au fost mult prea multe `reclamații`! Am știut din prima zi pe cine am primit in vila cand nu prea mai erau locuri in Eforie! Regret, dar nu se va mai repeta!
Turiștii deștepți stiu sa discearna si vor alege!
Va mulțumim pentru multele `aprecieri`!
O zi minunata va doresc!
Conf. Univ. Dr. Gardea
Doctor in genetica si boli neuro-psihice!!!!!!
   Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare foarte buna cu distanta mica atat fata de mare cat si fata de baile reci. Curatenia, dotarile din camera, terasa de la ultimul etaj cu vedere frumoasa precum si personalul va vor face sederea foarte placuta. Vom reveni cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei conexiuni la internet. Gratarele de pe terasa ar trebui curatate dupa fiecare folosire (poate ar fi bine ca turisti sa fie atentionate in aceasta privinta).
Răspunsul unității:
Mulțumim!
Sa speram ca veți reveni!
Va asteptam cu plăcere!
   Daniel S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine deosebita in comunicare din partea doamnei proprietar, hotel nou construit cu bun gust si eleganta, curatenie si administrare foarte buna, locatie linistita. Terasa foarte frumoasa pe hotel.
Cele de mai sus contribuie si la selectarea unor turisti cu un anumit nivel de educatie, lucru esential pentru un sejur placut si odihnitor. O atmosfera generala foarte placuta, un loc in care vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Balconul mic la camerele duble simple, cine doreste balcon mare sa opteze pentru camera dubla superioara. Din timp desigur, noi am fost foarte multumiti cu o camera obisnuita, last minute...
Răspunsul unității:
Mulțumim mult pentru aprecieri!
Intr-adevăr, cele mai multe camere au balcoanele mici pentru ca hotelul este ieșit in consola si nu a fost permisă construirea unor balcoane mari, motiv pentru care am amenajat o terasa care sa suplinească lipsa unui balcon mai mare!
   Raluca Roxana P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bun-gust si calitate deosebita. Mai rar intalnesti in Romania asa ceva, seamana mult cu "Guest-house"-urile din Austria - totul este facut cu mult bun-gust si cu materiale de calitate... Cei doi proprietari - sotii Gardea au pus mult suflet in ceea ce au facut si nu au mers pe varianta romaneasca cu "lasa ca merge si asa". Liniste si comfort, camere primitoare si foarte bine gandite si ingriite, prosoape albe impecabile schimbate zilnic, curatenie (multumim doamnei Violeta !!!) si din fericire turisti care stiu sa respecte aceste lucruri si pe cei din jur. Un sejur de 20 de zile impreuna cu fiul nostru, de un an si trei luni, pe care l-am petrecut intr-o atmosfera foarte placuta si linistita... Cu siguranta vom reveni anul viitor si avem convingerea ca vom gasi aceeasi atmosfera placuta si confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar trebui montate usi in partea de jos a dulapurilor de haine... Cel putin unele persoane (care petrec un sejur mai lung sau au copii mici) ar aprecia acest mic detaliu...
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecieri si cu siguranta vom tine cont de sugestia d-voastra!
o zi minunata va doresc!
Marta Gardea
   Emilia Maria R. din Copaceni
nota: 9.3
schedule sejur: 19.08.2015 - 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa este superba, are o priveliste minunata atat catre mare cat si catre Techirghiol, un loc super unde sa poti bea cafeaua dimineata sau sa poti vedea rasaritul.
Camera este foarte bine intretinuta, bucataria este complet utilata, baia este curata cu prosoape la fel de curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie de imbunatatire ar fi sa se poata marii si balcoanele de pe lateralul hotelului.
Răspunsul unității:
Si noi ne-am fi dorit balcoane mai mari, dar hotelul este deja ieșit in consola si nu am mai obținut aprobare pentru balcoane mai mari, motiv pentru care am ales sa amenajam o terasa in care turiștii sa petreacă timpul chiar mai frumos decat in balcon!
CONTACT UNITATE
Marta Gardea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,