adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Paradox din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Oituz, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
26 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(18 recenzii din 26).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:9.4
lightbulb_outline Curățenie:9.4
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:9.6

Recenziile hotelului Paradox din Eforie Sud


   Oana din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.08.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune, locație buna, liniste, camera spațioasa, curătenie, aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a fost cazul.
   Imola B. din Tîrgu Mureș
nota: 9
schedule sejur: 21.08.2017 - 28.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cladire noua, camere spatioase, curatenie, miros placut, siguranta, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt .
   Elena Adina C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2017 - 22.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere noi, spatioase, dotari moderne, baie spatioasa, balcon, zona linistita, multa verdeata, aerisita, vedere superba la parc, aproape atat de Baile Reci Techirghiol cat si de plaja
   Daniel P. din Oradea
nota: 6.3
schedule sejur: 19.08.2017 - 24.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia linistita, chiar langa parc.
* Destul de aproape de plaja.
* Aer conditionat.
* Paturi mari si saltele comode.
* Frigider in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia e relativ aparenta in unele locuri(ca de altfel in toata statiunea), in ideea in care se spala zilnic pe jos dar pe sus pe la colturi si prin spatele noptierelor pe la prize sunt panze de paianjen. Paharele din camera nu erau foarte curate.
* Cand ne-am cazat nu am avut hartie igienica in baie, lucru care s-a remediat ulterior dupa semnalare.
* Dozatoarele de sapun lichid din baie au fost goale.
* Scriau alti turisti ca unitatea beneficiaza de o bucatarie ''foarte bine utilata"... E oarecum fals. Daca vreti sa va faceti un mic dejun, veniti neaparat de acasa cu vesela & tacamuri. Daca vreti sa va fecti cafea aduceti-va si un presou' de-acasa. In bucatarie veti gasi un aragaz cu 2 ochiuri; un cuptor cu microunde; parca si un prajitor de paine; vreo 8-9 furculite, nici un cutit; 2-3 boluri mici, un platou mic si cateva farfurii plate.
* Nu am gasit nici macar un cutit in bucataria din unitate. Ni l-a imprumutat o doamna care se ocupa de curatenie.
* Congelatorul de la frigiderul din camera a fost plin de gheata; de-abia am 'indesat' o inghetata cu cornet mic.
* Un miros foarte neplacut in baie.

Mentionez ca am semnalat doar lipsa hartiei igienice si a cutitelor.
   Marian din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea aproape de faleza locatie noua .
thumb_down
Aprecieri negative:
Cate o veioza in camera.
   Luminita B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.07.2017 - 10.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la hotel Paradox. Mobila noua, camera spațioasă, pat mare si confortabil. Baia moderna frumoasa, curatenia se face zilnic, prosoape schimbate la timp. Hotelul dispune de toate facilitățile: aer condiționat, apă caldă, frigider, televizor și internet prin wireless.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul din baie, de la canalizare, era neplăcut.
   Ludovic din Onesti
nota: 10
schedule sejur: 12.07.2017 - 22.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este amplasat intr-o zona linistita,central,cu camere spatioase si bai dotate cu tot ce ai nevoie.M-a surpris placut curatenia in camere si in locatie,se face zilnic.Personalul si gazdele foare amabile si prompte la orice solicitare.Am stat 10 zile minunate si vom reveni.Multumim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nici o nemultumire,totul a fost perfect.
   Florinela P. din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 07.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizat intr-o zona linistita , aproape de parc si baile reci de pe malul lacului Techerghiol
- camere spatioase si inalte , confort de *** asigurat (AC, frigider, TV)
   Ionel P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 24.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a plăcut în primul rând locația, personalul foarte curat si îngrijit respectul fata de clienți , foarte curat în clădire. Bravo, felicitări!
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri , nu sunt mi-a plăcut totul.
   Ionut P. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Experienta la hotelul Paradox a fost una placuta. Camerele spatioase, curate, personalul amabil, un avantaj (mai ales pentru familiile cu copii) a fost bucataria utilata.
Cu siguranta vom reveni!
   Andrei B. din Cracaoani
nota: 9
schedule sejur: 23.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel nou, frumos și curat. Patroni foarte amabili. Orice problema sau cerință a fost rezolvata imediat. Hotelul are o bucătărie bine utilata care este la dispoziția clienților . A fost frumos.
Mulțumim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai trebuie lucrat la curățirea zilnica a camerelor (o parte din personal mai trage chiulul).
   Simona M. din Pantelimon
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost impecabil! Felicitări celor care administrează acest hotel.
   Alina din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, liniște, distanta fata de plaja mică.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reproșat.
   Camelia din Reghin
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Respectarea exacta a conditiilor stabilite pentru cazare
   Ionel P. din Balotesti
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii , foarte calzi,primitori, apropiati de turisti, se vede ca fac această afacere cu plăcere. Hotelul foarte curat . Bravo, felicitări!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem ce să le reprosam.
   Daniel T. din Racari Dambovita
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea departe de plaja
   Vasilica din Galati
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, aerisita, prosoape curate, pesonal amabil, curatenie in fiecare zi in camera, aproape de plaja.
   Alina B. din Deva
nota: 9.2
schedule sejur: 07.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este situata intr-o zona frumoasa, linistita, cu multa verdeata.
-hotelul curat, totul nou, amenajat cu bun gust.
-personalul amabil, domnul Tudoras si sotia au fost draguti si primitori.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e neaparat un minus, dar un router wireless ceva mai puternic, pentru wi-fi in camera, ar fi bun...
-nu e foarte aproape de plaja, dar nici acesta nu pot sa-l numesc minus, mie mi-a prins bine miscarea in fiecare zi.(aprox.10minute)
   Oana Miruna din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 04.07.2016 - 12.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, camera foarte spatioasa, mobilier nou.
thumb_down
Aprecieri negative:
Plaja destul de departe, in baie se facea mereu multa apa pe jos. Nu a fost gandita bine constructia caditei de la dus.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Distanta de plaja.
Răspunsul unității:
Nu stiu ce intelegeti prin informatii care nu corespund cu realitatea.Locatia este pozitionata corect pe harta.Distanta de 350 m pana la plaja e intradevar o distanta foarte dificil de parcurs si cred ca nota 4 e binemeritata.Ce nu inteleg eu , este faptul ca a fost curatenie ,dar ati dat nota 7, a fost liniste ,camera a fost spatioasa si mobilierul nou dar ati dat nota 8,
   George S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un singur cuvant poate caracteriza noul hotel Paradox, avand in vedere locatia, conditiile de cazare, confortul si dotarile camerelor, curatenia si personalul, acesta fiind excelent.
Recomand cu caldura noul hotel Paradox, cat si terasa amplasata la parterul vilei cu acelasi nume, din str. Ion Movila nr.25, unde de multi ani sunt pastrate standardele de calitate raportate la pret. Am remarcat anul acesta prezenta unui ospatar - Justin - care prin atitudine si tinuta vestimentara exemplara, face cinste acestui loc.
Felicitari tuturor celor care au creat si dezvoltat reteaua hoteliera si de alimentatie publica paradox.
   Nicu Marius N. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.06.2016 - 06.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul nou si foarte frumos , curatenie zilnic, personal ft amabil ,zona linistita , vom reveni cu multa placere
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de plaja ...dar se compenseaza cu conditiile oferite
   Dan din Tg Mures
nota: 8
schedule sejur: 18.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este nou,curat ,camerele spatioase
thumb_down
Aprecieri negative:
Am vorbit înainte să depunem avansul dacă avem voie să folosim bucătăria,ca suntem cu copii si au spus că da.Când am ajuns în prima zi obosiți de pe drum am făcut cartofi pai si ne-am pomenit cu proprietara ,în loc să ne ureze bun venit a zis că ne dă banii inapoi și să plecăm înalta parte. Așa ca ne-a stricat concediu din prima zi.Lipsa totală de amabilitate.El ne mai saluta dar ea nici vorbă.Precizez ca anume am vrut cu bucătărie ca altfel nici nu plateam avansul.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu are grătar precum spune si la bucătărie nu ai voie să faci prăjeli,deci mănânci sănătos.
Răspunsul unității:
Cat ati stat in unitatea noastra ati monopolizat bucataria .Dimineata 2-3 ore ,la pranz 2-3 ore, seara la fel.Desi nu se fumeaza in spatiile publice ati fumat non stop cat ati stat in bucatarie.Si daca la mare se vine cu oala cu cratita cu tigaia si cu geamantanul cu carne, inseamna ca conceptia dvs despre vacanta difera de a noastra.Atat cat ati stat dvs hotelul a mirosit a bors ardelenesc ,a tocanita si a cartofi si carnati prajiti.Si in plus nimeni de la etajul superior nu s-a putut odihni la pranz intre 14-18.Chiar au intrebat alti turisti daca dvs nu aveti televizor in camera .Sunt curios daca ati fost primiti doi ani la rand in aceiasi locatie.De gratar nu scrie nicaieri ca ar fi si totusi v-am adus unul ca sa-l puteti folosi,dar ce-i drept nu v-am adus si carbuni.
   Gabriela din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 12.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Curatenia in camera, in sala de mese si in celelalte spatii comune ale hotelului este de nota 10.
2. Personalul este foarte amabil si gata sa-ti sara in ajutor, daca ai nevoie de ceva.
3. Camerele sunt foarte primitoare si luminoase, au un feng shui pozitiv, mobilierul este nou, astfel incat sederea aici te face sa te simti ca in propriul dormitor.
4. Sala de mese este, de asemenea, destul de spatioasa, iar bucataria este utilata cu tot ceea ce este necesar pentru a-ti prepara si pentru a servi micul dejun. Toate vasele sunt noi si curate si, desi nu le-am folosit, n-am putut sa nu sesizez acest aspect.
5. Amplasarea hotelului langa un parc foarte mare, care da senzatia ca te afli intr-un spatiu verde imens, iti confera o liniste interioara, care mai sterge putin din neajunsul mentionat la punctul 2 din cadrul categoriei "Minusuri".
6. Procedura de rezervare on-line, cu plata unui avans care sa garanteze rezervarea, a functionat foarte bine, astfel incat, in momentul in care am ajuns la destinatie, n-a existat niciun inconvenient, cazarea facandu-se imediat, fara a astepta deloc o eventuala eliberare a camerei.
7. Per total, ma bucur ca am ales locatia dumneavoastra, am avut un sejur placut, relaxant si confortabil. Ce-i drept, ne-a ajutat si vremea, care a tinut cu noi si care a contribuit la inseninarea vacantei noastre. :) Vom reveni la Hotel Paradox, cu siguranta!
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Deficientele tehnice la programele TV. Prea multe posturi care nu se prind, iar cele care au semnal, nu se se vad deloc clar (apar asa-zisii purici si zgomot de fundal). TV-ul din sala de mese este nefunctional sau, cel putin, nu este deloc reglat.
2. Noaptea, daca alegi sa dormi cu geamul deschis, vei constata ca zgomotul din trafic este destul de suparator din cauza pozitionarii hotelului, insa nu consider ca este un nejuns atat de mare.
3. Pe site apare mentiunea ca toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, iar in realitate nu este asa. Nu m-a deranjat lipsa aparatelor de aer conditionat din incinta camerei in care am fost cazata, insa trebuie corelata informatia care apare pe site cu situatia de la fata locului.
Răspunsul unității:
Dupa cum am mai spus incepand cu data de 26.07.2016 toate camerele au aer conditionat.Pe site scria ca unele camere au aer conditionat.
Oricum va mai asteptam pe la noi!
   Dragos din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, spatios, modern
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa AC
Răspunsul unității:
S-a remediat acest aspect.Am montat si AC. Va mai asteptam
   Dragos din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 04.07.2016 - 09.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie noua, curata, situata langa parc intr-o zona linistita. Se gasesc usor locuri de parcare langa hotel. Personal amabil.
   Laurentiu Catalin din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 02.07.2016 - 07.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul nou, curatenie zilnică si in hotel si in camera, liniste. Foarte incantați
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva cam departe de plaja, cel puțin pentru o familie cu copii
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,