adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Paradox din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Oituz, nr. 4  
Nota 9.1/10 Excelent !
29 recenzii
George din Tirgu Mures (25.09.2017)

Patron, personal foarte amabil, curatenie perfecta. Totul nou si frumos. Loc linistit, aproape de centru si de plaja. Exista toate facilitatile: televizor, frigider, aer conditionat, internet, apa calda non-stop. Ne-am simtit foarte fine. Multumim pe...

​Capacitate: 42 adulți și 18 copii în 15 spații de cazare.
Unitate noua finalizata in anul 2016.

Distanta exacta pana la faleza statiunii de unde se coboara spre plaja este de exact 347M in linie dreapta.
Amplasata in centrul statiunii la mijlocul distantei dintre lacul Techirghiol si Marea Neagra situata intre cele doua parcuri principale ale statiunii, la 20m de Primarie intr-o zona linistita.

Unitatea detine 4 camere duble 8 camere triple si doua apartamente.

Unitatea are cate patru camere si un apartament pe etaj.

Camerele sunt dotate cu frigider ,televizor ,internet Wi-Fi gratuit,baie proprie si balcon.

Pentru plata integrala a sejurului dvs pana in data de 31.03.2017 beneficiati de o reducere de 10%.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,