adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Jiul din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Mihai Viteazul, nr. 112  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Jiul din Eforie Sud


   JENEL G. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 07.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, personal hotel ok, fara probleme cu rezervarea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt balcoane si nu prea exista un loc unde poti sta dimineata si seara sa bei o cafea/suc
   Gabriela din Cluj Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 13.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul e ok, cateodata se vorbeste cam tare; confort: foarte ok pentru pretul camerei; distanta obiective: e foarte aproape de plaja si de mijloacele de transport
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenie: se face curatenie zilnic si temeinic, dar daca ar fi ceva negativ e ca nu se schimba prosoapele/lenjeria pe perioada sejurului (6 nopti). Dar fiind atat de ieftin, a meritat sa vin cu prosoape de acasa.
   George B. din Targu Mures
nota: 9.2
schedule sejur: 15.08.2012 - 21.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este plasat intr-un loc foarte bun, aproape de plaja. Intr-un loc linistit. Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa se izoleze tavanul (acoperisul) deoarece porumbeii s-au mutat deasupra tavanului de rigips, subtire de vreo 2cm si toata ziua, inclusiv noaptea, tot timpul defileaza.Este foarte deranjant.
   S. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 05.07.2010 - 12.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aer conditionat, gratar, terasa, pozitie buna fata de principalele puncte de interes
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbatul lenjeriei si prosoapelor, lipsa sapunului, hartiei igienice
CONTACT UNITATE
Dana,
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,