adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Edmond din Eforie Sud 3 grade grade grade

Eforie Sud , str. Dezrobirii, nr. 26  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
27 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 27).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Edmond din Eforie Sud


   Simona Maria B. din Lipanesti Jud Prahova
nota: 10
schedule sejur: 30.08.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea personalului, mancarea foarte buna.
Răspunsul unității:
Va asteptam cu drag,la vara !
   Lucian I. din Btrasov
nota: 9
schedule sejur: 21.08.2017 - 28.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel Edmond,merita stelele pe care le are, bae mare apa calda la ori ce ora,curatenie
Totul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe balcon ar merge doua balansoare confortabile sio masuta mica ptr. Relaxare.
   Teofil S. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 05.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, lenjeria schimbata la 3-4 zile
thumb_down
Aprecieri negative:
Drenajul si scurgerea la baie deficitare
   Narcis R. din Ocna Sibiului
nota: 9
schedule sejur: 07.07.2017 - 14.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de mare
Vedere frumoasa la mare de la etajele superioare: 3,4,5
Curte interioara frumos amenajata
Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Servire greoaie la masa
Probleme cu broasca de usa(s-a blocat)
   Radu din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 16.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamente spatioase cu mobilier nou,apropierea de plaja,grupuri sanitare suficiente,piscina intretinuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Uneori intarziere in inlocuirea lenjeriei,remediere lenta a eventualelor defectiuni ale instalatiilor,calitate scazuta a preparatelor restaurantului.
   Florina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, locatia foarte curata si foarte bine pozitionata.
   Vlad R. din Turnu Magurele
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina , hotel linistit , pe faleza , curatenie , mancare buna , cel mai bun hotel din eforie sud
thumb_down
Aprecieri negative:
Din puntul meu de vedere nu gasesc minusuri acetui hotel , poate doar plaja din eforie care nu este amenajata mai modern dar asta nu este de competenta hotelului
   Alina din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat pe faleza, foarte apoape de mare. Este un loc de cazare ideal pentru familiile cu copii, piscina este foarte bine ingrijita.
Am avut 2 camere la etajul 3, cu vedere la mare, dimineata puteai privi rasaritul savurand cafeaua pe balcon. S-a facut curatenie in fiecare zi, s-au schimbat prosoapele, o data la doua zile au fost schimbate asternuturile.
Personalul de la receptie si de la restaurant a fost amabil, au oferit toate informatiile solicitate.
Mancarea de la restaurantul hotelului este foarte buna, felicitari bucatarilor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile de la camere fac putin zgomot
- recomand schimbarea bateriilor la chiuvetele de la baie, curge apa cam greu
   Elena din Botosani
nota: 8.2
schedule sejur: 08.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M.am cazat cu un cățel de talie medie si am fost surprinsă se acceptanta personalului hotelier.
Condiții acceptabile pentru 3 stele - la mare ( stelele de pe litoral nu sunt inventive cu cele întâlnite de mine la munte).
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi.aș dori o comunicare mai buna a condițiilor hotelului pentru a nu avea așteptări prea mari - mă refer la cadența cu care se schimbă lenjeria si prosoapele.
   Andrada B. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cel mai frumos hotel din Eforie Sud !!! Curatenie, calitate, modern, cu vedere spre Marea Neagra, am putut vedea rasaritul soarelui de pe balcon ! Foarte aproape de malul Marii.
minunat ! Recomand din suflet,mai ales celor care au copii, camerele duble matrimoniale, au pat matrimonial (foarte comod dormi in el) si canapele extensibile pentru copii.
Bazinul din incinta hotelului este minunat, apa este foarte curata, sezlonguri confortabile.
Anul viitor,ma intorc cu siguranta!
   Viorel din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 07.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata
   Ciprian din Sibiu
nota: 8
schedule sejur: 24.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina acces gratuit
mincarea de la restaurantul hotelului ff buna
vedere spre mare
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia un miros neplacut,apa de la dus se scurge pina la ghiuveta,usa scirtie(Deranja noaptea).Recomand schimbare usi si renovare baie.
   Vasile din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si ospitalitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Tiberiu S. din Bray
nota: 4
schedule sejur: 13.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patroana nu vorbeste cu turisti! Am facut rezervare pentru 5 persoane si am gasit in camera doar 2 paturi double si 4 perini! Am coborit la receptor si am vorbit cu patroana sa imi dea o saltea deoarece suntem 5 si am platit pentru 5 personae. Raspunsu ei a fost: ingramaditiva cumva deoarece nu au mimic sa ne dea! La doua zile puneau trei prosoape si o hirtie igenica!!am ramas cu un gust amar! Imi pare rau de alegerea facuta!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa comunice cu turisti!!!nimeni nu te ajuta cu mimic. Va multumesc pentru tot saitului!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Au spus ca au televizor si internet!!internetul a inceput sa mearga a 9 zi de sedere!!
   Alin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomandata celor care doresc sa se relaxeze in vacanta cu adevarat mai ales daca nu poti merge la plaja din cauza mizeriei,curatenie zilnica, personal hotelier amabil si bine intentionat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de la bar cam plictisit si fara chef de clienti sau de munca, ar trebui lucrat la serviabilitate mai ales in zona piscinei(ex: doriti o cafea/apa/bere etc.)
   Camelia din Focsani
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte amabila doamna patroana a acestui hotel in oferirea de informatii
   Rodica M. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 27.07.2014 - 06.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Baile sunt spatioase si ingrijite. Personalul este amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile de la camere nu se inchid bine si fac zgomot. Hotelul ar mai trebui renovat pe dinafara.
   Carmen G. din Bucureşti
nota: 7
schedule sejur: 13.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele incepand cu etajul 3, orientate spre mare....merita toti banii
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-au luat masuri cand turisti foarte veseli se aruncau in piscina si faceau galagie la ora 2 noaptea
- nu am putut servi masa in interiorul restaurantului intr-o zi ploiasa, deoarece era inchitiat unei firme
   George din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 13.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este al doilea an cand ma cazez la acest hotel.Mie imi place foarte mult,mai ales ca din balcon se poate vedea marea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut un mic incident si am semnalat acest lucru la receptie.Spre surprinderea mea problema a fost rezolvata foarte repede iar atitudinea personalului de la receptie-impecabila.
   Lucian S. din Ludus
nota: 9.2
schedule sejur: 26.08.2013 - 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie ,personal amabil si bine intentionat .zona linistita ,recomandata celor care doresc sa se relaxeze in vacanta cu adevarat .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am remarcat
   Maria din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 28.07.2013 - 02.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte aproape de plaja si de centrul statiunii. Mancarea este foarte buna, complimente bucatarului si personalul este de nota 10. Sigur vom reveni.
   Valeriu I. din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 08.07.2013 - 15.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mergeti acolo recomand celor care doresc liniste .
Gasiti acolo tot ce trebuie personal pregatit si atent cu clienti hotelului .
Bucataria este foarte buna si flexibila.
   Alexandra P. din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 24.06.2013 - 05.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte curat si confortabil, iar personalul a fost primitor si amabil. Ne-a placut foarte mult mancarea si atmosfera hotelului, precum si faptul ca este aproape de plaja si de baile cu namol.
   Alice G. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.07.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Relatia cu personalul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia din camera necesita imbunatatiri,se degaja un miros urat,chiar daca functioneaza un mic ventilator.
Apa de la robinet nu are presiune la ultimul etaj.
Nu exista spatiu de joaca pentru copii.Sugerez mai multe oferte pentru familiile cu copii mici. Pat special in camera, la masa scaunele speciale.
   Doina S. din Campulung
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul, de la personal la conditii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele pentru familii cu 2 copii ar fi trebuit sa fie putin mai mari.(aviz viitoarelor constructii)
   Eduard P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal, locatie, dotãri: piscina in aer liber, bucatarie.
thumb_down
Aprecieri negative:
La capitolul curatenie mai este de lucrat.
   O. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 17.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel super ok, aproape de plaja, conditiile de cazare sunt super, vedere la mare si cel mai important tot ceea ce am comandat la micul dejun, la pranz a fost fff bun. Felicitari bucatarului si conducerii hotelului!
O sa revenim cu placere si la anul in aceasta locatie.
CONTACT UNITATE
Marina Cocu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,