Complex Turistic Casute Anastasia din Eforie Sud

Eforie Sud, str. Aleea Mercur, nr. Nr 6  
​Capacitate: 12 adulți și 6 copii în 3 spații de cazare
Complexul de casute Anastasia din statiunea Eforie Sud va asteapta cu drag sa va petreceti zilele de vacanta intr-un cadru prietenesc la doar 100 metri de plaja.
Va asteptam cu drag la noi la mare in Eforie Sud!
Casutele sunt compuse din apartamente de 2 camere cu living si 2 bai, avand capacitatea de a gazdui pana la 6 adulti per casuta. La cerere se pot adauga paturi suplimentare.

Camerele (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.