adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cristina din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Cantacuzino, nr. 78  
Nota 9.8/10 Excepțional !
16 recenzii
Ramona din Tg Mures (17.07.2017)

Gazda foarte, foarte amabila, draguta, discreta.Cat timp am stat acolo s-a facut curatenie la fiecare doua zile in camera ceea ce in alte parti fara cerere nu s-ar fi intamplat, camera spatioasa, racoroasa dupamasa la odihna ,distanta fata de plaja l...

​Capacitate: 20 adulți și 5 copii în 8 spații de cazare.
Cine suntem?
Casa Cristina este o pensiune mica, cocheta, situata in statiunea Eforie Sud.

-Ce este cel mai important?
Sa va simtiti bine in concediu.

Va asteptam cu drag sa va petreceti sejurul pe litorarul Marii Negre intr-o statiune linistita .

Aici va puteti bucura atat de o plaja intima (5 minute distanta de mers pe jos) cat si de o plaja centrala (15 minute distanta de mers pe jos).
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Vio
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,