adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Yuliana din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Anemonei, nr. 28  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Yuliana din Eforie Nord


   Nicolae V. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 20.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere sunt foarte spatioase si curate.
Proprietarii sunt gazde bune, cu o mica exceptie, nu am intampinat probleme, ne-am inteles bine. Conditiile de gatit/luat masa sunt bune, in cazul in care am inchiriat toata vila si am avut tot timpul acces la bucatarie, gratar, frigidere, masa din foisor. Presupun ca daca sunt mai multe familii, poate fi un pic mai dificil.
Capacitatea de racire e foarte buna...ceea ce e f important.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusul din una din camere era defect. Avea o teava sparta. Intr-un mod ciudat, pe care nu prea l-am inteles, gazda nu s-a straduit sa-l repare. Motivatia a fost ca e greu sa gasesti un instalator in acea perioada. Sincer, nu prea m-a incantat explicatia, in conditiile in care a trebuit sa suportam tot sejurul o balta continua in baie, ceea ce avea repercusiuni si in camera (dare de apa).
Alte sfaturi: Saltele mai confortabile ar fi un plus, un gratar nou (cel prezent nu mai are zile multe) si ceva imbunatatiri la vesela de bucatarie sunt tot timpul binevenite.
Răspunsul unității:
Va multumim ca ne-ati ales pentru sejurul dumneavoastra , in primul rand!
Ne pare rau pentru problema cu cabina de dus, discutia despre `meseriasi` daca va aduceti aminte a fost la modul general... Nu ca nu am fi gasit pe cineva sa repare `gura de scurgere` a cabinei de dus. Dar ca sa se poata vedea exact problema trebuia cabina de dus demontata... Credem ca sejurul dvs la noi nu ar fi fost chiar ok daca va lasam o zi sau doua fara cabina de dus in camera respectiva ... Oricum problema s-a rezolvat si ne cerem scuze pentru disconfortul creat!
   Camelia din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 25.08.2014 - 29.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa (exact ca in fotografii), cu aer conditionat, pat suplimentar gratuit, gazde primitoare si amabile. Am preferat linistea zonei distantei mari de plaja. Nu ne-a lipsit nimic important si nici nu ne-au deranjat lucruri majore, cu exceptia unor adolescenti obraznici si galagiosi cazati deasupra, dar care s-au linistit odata cu interventia noastra si ulterior a proprietarului. Pentru familii cu copii e ideal: zona linistita, curte mare cu loc de joaca, bucatarie bine utilata (mai ales daca isi asigura linistea rezervand intreaga pensiune:)).
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara WiFi, dar am inteles ca se va rezolva sezonul urmator. Pana la urma a fost benefic pt ca am mai vorbit si unii cu altii si nu doar pe retelele de socializare.
Răspunsul unității:
Multumim , deci sa inteleg ca asa zisul `minus` , absenta Wifi-ului este totusi un lucru bun!:)
CONTACT UNITATE
Claudia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,