adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Vlad din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea Belona, nr. 33  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Vlad din Eforie Nord


   Adrian din Bucuresti
nota: 5
schedule sejur: 04.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pacat de locatie se poate mult mia muta curatenie.
Mobilierul foarte vechi,
TV nu functiona,
Aerul conditionat nu se poate utiliza scotea un zgomot foarte mare
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Curatenia
   Ioan E. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam multă risipa de apa !
   Laura B. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit nici un raspuns la solicitarea de rezervare

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Romeo A. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja si de centrul statiunii. Pentru cei mai putin pretentiosi, este un raport calitate/pret foarte avantajos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva mai multa curatenie ar fi un efort care ar putea aduce un mare plus.
   Cristina-mihaela din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 29.06.2014 - 03.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja (3-5 min);
-personalul unitatii foarte amabil;
-curte mare si racoroasa ;
-bucataria curata si utilata;
-magazin la intrare si a fost foarte util ;
-cu siguranta vom mai reveni si la anul;
thumb_down
Aprecieri negative:
Loc de joaca pentru copii dar am inteles ca este in proiect pentru sezonul viitor;
-salteaua nu a fost foarte comoda dar ne-am obisnuit cu ea dupa o noapte;
CONTACT UNITATE
Nicolae
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,