adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Nicu din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Dorobantilor, nr. 23  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Nicu din Eforie Nord


   Tanasa G. din Suceava
nota: 2.8
schedule sejur: 23.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina din spatele casei este linistita, umbroasa, acoperita cu vita de vie, are patru mese mari cu banci, umbrele, chiuveta cu apa si gratar mare.
camerele sunt marisoare pentru 2 stele. Sunt dotate cu paturi mari cu saltele relaxa bune, au frigidere medii functionale, televizoare cu diagonale diferite, mocheta neagra in stare buna si o noptiera. Lenjeria era spalata si paturile asternute. La parter camera trei este cea mai buna pentru ca are iesire directa in curte si acces la bucatarie prin curte. La etaj camerele au balcoane.
Bucataria este mare si dotata destul de bine.
Baia este mare si cea cu dus si cea cu cada.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul de gradina este unul invechit si curtea ar putea fi mai curatata si mai ordonata.
Camerele nu sunt dotate cu dulapuri, dulapioare sau rafturi in care sa-ti poti depozita hainele. De asemenea nu au nici o masuta sau scaune.
Bucataria este murdara. Baiele erau murdare.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
La parter sunt 2 bai la 5 camere. Nu este curatenie. Indicatia locatiei de pe harta sit-ului dvs. a fost schimbata dupa ce am descoperit ca nu este buna, dar deja facusem rezervarea. Distanta pana la plaja este mult mai mare, avand in vedere ca trebuie mers pana pe plaja de la Debarcader pentru ca restul plajei este distrusa sau foarte ingusta si ajunge apa pe cearsaf.
CONTACT UNITATE
Hriscu Neculae
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,