adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mimoza din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , bd-ul Tudor Vladimirescu, nr. 4B  
​Capacitate: 8 adulți și 8 copii în 4 spații de cazare.
Vila Mimoza ofera 4 apartamente in sistem self-catering dispuse astfel:2 apartamente la parter si 2 apartamente la etaj.Fiecare apartament este compus din:
Dormitor(1 pat dublu,1 pat simplu,dulap haine,televizor,aer conditionat)
Living(canapea extensibila,televizor,aer conditionat, frigider,etc)
Baie cu cada.
Bucatarie complet utilata.
Balcon mare.
Vedere la mare din dormitor,living si balcon.
Deasemenea vila Mimoza pune la dispozitie internet wi-fi gratuit,parcare privata,o superba terasa cu vedere la mare pentru oaspetii cazati si un gratar in curte.
La 2-3 minute de mers pe jos se afla diverse magazine,restaurante cu autoservire cat si a la carte.
Aqua Park Eforie Nord se afla la 3-4 minute de mers pe jos.
Gara Eforie Nord este la1km.
Aceasta proprietate este foarte bine cotata datorita confortului oferit dar si a locatiei excelente.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Daniel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,