adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Marius din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Spiru Haret, nr. 20A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Marius din Eforie Nord


   Ioan din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2017 - 20.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte buna.Curatenie exemplara, liniste, intimitate, gazde deosebite.Un sejur reusit.Multumim proprietarilor.Cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem.
   Emil din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2017 - 07.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noutati:fiecare camera are baie proprie.
Aceeași oameni de treabă.
Multumim Titi si Vasi
Răspunsul unității:
Ne bucuram de apreciere si va asteptam ori de cate ori doriti sa petreceti vacantele la mare.Noi ramanem aceiasi pentru toti oaspetii nostri.
   Emil din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Acelaşi patroni de treaba. O vacanta de vis in Eforie-Nord. Speram ca si anul viitor sa putem ajunge
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem.
   Ramona din Resita
nota: 9
schedule sejur: 21.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie deosebita. Proprietari deosebiti.conditii de cazare mult peste nivelul pozelor de pe site . Distanta fata de plaja este mai mare, dar merita pentru linistea zonei.daca vom reveni pe litoralul romanesc cu siguranta vom alege aceeasi cazare .
   Emil C. din Brasov
nota: 9.2
schedule sejur: 11.07.2015 - 21.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii deschisi
-camere aerisite, confortabile cu aer conditionat functional
-bucatarie si spatiu de petrecut timp liber dotate corespunzator descrierilor
-curatenie zilnica in baie, dusuri si spatii comune
-pretul satisfacator in raport cu conditii si calitate
-este mai departe de plaja, insa compenseaza linistea din jur
   Carmen din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 04.07.2015 - 11.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este al treilea an cand alegem aceeasi unitatea, dar primul an cu bebe mic.
Personalul unitatii este de nota 10+ ; iar proprietarii sunt deschisi la orice sugestie sau solicitare. Noi am avut de la dansii nevoie de un patut de bebe i carucior, si ne-au ajutat.
Conteaza foarte mult.
Curatenia este excelenta; vila dotata cu tot ceea cea este necesar pentru un concediu reusit.
Iar plimbarea de la plaja pina la vila este principalul atuu. Ne relaxam pe drum si povestim.
CONTACT UNITATE
Iasca Vasilica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,