adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Madlenne din Eforie Nord

Eforie Nord , bd-ul Republicii, nr. 33  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Madlenne din Eforie Nord


   Karla din Buzau
nota: 8.7
schedule sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Design de 10
   Teodora din Cluj Napoca
nota: 4
schedule sejur: 15.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sincer nu am fost impresionat de nimic.. Ma așteptam la mai mult!
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanța mare fata de plaja

curățenia in camere înseamnă: schimbat prosoape din doua in doua zile si cam atât! lenjeria de pat nu a fost schimbată nici măcar o data in 6 zile.. La 180 de lei pe noapte se putea mai bine

in camera 6 vine un miros oribil in baie (pe canalizare)

hârtia igienica trebuie aruncată in coșul de gunoi din baie dar am observat ca in multe locuri se cere asa ceva probabil e o problema cu canalizarea stațiunii.. Oricum mi se pare destul de nasol.. :(
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Distanța fata de plaja
Curățenia in camere
   Marius din Arad
nota: 7.8
schedule sejur: 14.07.2016 - 21.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt frumoase moderne totul arata f bine personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua la cam 10 trebuie schimbata cabina de dus trebuie reparata curge PE la sifon SI se uda PE Jos
   Aurelia din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am de semnalat nimic la aceasta rubrica, din pacate. Am fost foarte dezamagiti - de la proprietari - la locatie si pana la femeile de serviciu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul necalificat sau ...pretentiile in care arata in poze vila - cer un serviciu corespunzator, incepand cu proprietarii care locuiau in aceeasi casa - te urmareau si te scanau de fiecare data cand intrai.
Femeile de serviciu - cu tigarea si cafeluta pe terasa. Chiar nu m am asteptat la asa ceva - in cele 10 zile de cazare - nu au intrat ,decat o singura data,sa dea cu mopul si au dat cu mopul doar in camere - nu si in toaleta sau pe balcoane. E inadmisibil asa ceva.
Am sesizat proprietarului iar acesta a motivat ca menajera a mintit ca le-am fi spus noi sa nu intre in apartament. Pacat. Apoi, dupa 'reclamatie', in decursul a zile am insistat sa se intre pt curatenie si schimbarea lenjeriei si a prosoapelor - abia dupa doua zile au intrat cu noi de fata. Lenjerie nu exista, iar prosoape....ni le-a trantit in brate cand ne a vazut prin vila.
Toata instalatia ruginita - de la toalete...de la bai...robinetii nu functioneaza, scurgerea lasa de dorit...si canalizarea si toaleta infundate si refulau...la bucatarie pe scurgere - refulau toate mizeriile si mirosurile.
Plus de asta nici nu te lasau sa pregatesti mancarea. In prima vizita la bucatarie - cand am clatit 2 pahare - s-a inundat de la scurgerea care refula. Am anuntat proprietarul -si ne a zis ca stie, ca e ok...iar a doua zi - dna camerista a dat vina pe noi ca am infundat scurgerea - iar dupa ce i am zis ca noi deja am vorbit cu proprietarii si ca ei stiau ca e asa pana sa ajungem noi - au iesit afara.
Cand ni s-a predat apartamentul pe unul dntre balcoane nu era curatenie facuta -exista o scrumiera cu tigari si in cosul de gunoi de la toaleta erau hartii, a trebuit sa le aruncam noi.
Pt ca aveam un copil mic - aveam si carut - la care au comentat mult - ba sa-l lasam afara - apoi au ocupat locul unde-l parcam, iar cand intram cu el - nu aveam voie sa-l impingem,trebuia sa-l caram pe sus.
Wi-fi....lasa si asta de dorit.
Peretii nezugraviti, neretusati.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pozele nu sunt actualizare
   Bogdan din Alba Iulia
nota: 9
schedule sejur: 24.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele frumos amenajate , privelistea frumoasa spre mare ( din camera 1) , totul arata precum in poze.
Personal amabil
Am avut un sejur placut si recomandam
   Andreea-maria I. din Valenii De Munte
nota: 9.5
schedule sejur: 25.08.2014 - 30.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Informatiile afisate de catre proprietar pe turist info sunt toate conforme cu realitatea.Cu siguranta o sa mai revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat nemultumiri
   Mihai din Brasov
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspuns foarte rapid. Bravo
   Chirilescu D. din Bacau
nota: 3.5
schedule sejur: 25.07.2014 - 30.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aer conditionat in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Am efectuat un sejur de 7 zile (6 nopti) in cadrul acestei pensiuni. Inca din prima zi am observat lipsa prosoapelor din baie, astfel am rugat personalul de la receptie sa le furnizeze, primind confirmarea din partea lor ca problema va fi remediata in cel mai scurt timp posibil. Bineinteles ca acelasi raspuns l-am primit in fiecare zi timp de 5 zile, raspuns completat de scuza ca „cei care trebuiau sa le ridice sa le spele sunt din Constanta si nu au venit inca sa le preia”.

Mentionez ca pana in ziua a 5-a, zi in care am contactat managerul pensiunii, nimeni nu a intrat in camera nici macar sa dea cu mop-ul pe jos. Gunoiul l-am dus singur, iar hartia igienica mi-a fost furnizata de un paznic amabil pe la 2 noaptea dupa 4 nopti deja petrecute in unitatea aceasta, cand in criza de necesitate am iesit sa caut prin pensiune ajutorul necesar.

Sincer nu ma asteptam la asemenea servicii, de fapt ele au fost inexistente. Deci nu tu prosoape, nu tu room cleaning, nu tu inlocuit asternuturi...abia dupa 5 zile cand m-am enervat si l-am sunat pe acest domn Catalin, manager al pensiunii, au fost luate masuri de inlocuire a asternutului si ne-au fost acordate si prosoapele...dar stati sa vedeti ca nu se termina aici aventura.

In stilul caracteristic romanesc, domnul Catalin, administratorul sau managerul, in urma relatarii acestor probleme si in scopul remedierii amiabile a situatiei fara a mai exista un comentariu precum acesta, ne promite ca vom mai putea sta o noapte la aceasta pensiune la un pret negociat de 100 de lei, la care se va adauga un sejur gratuit la pensiunea Pandora din Sinaia perioada ramanand la latitudinea noastra, pensiunea fiind de asemenea in administrarea acestei persoane, oferta pe care am acceptat-o ulterior.

Ei toate bune si frumoase, dar in ultima zi de cazare rezervata(fara ziua promisa in plus) suntem sunati de la receptie cu 2 ore inainte sa eliberam camera ca nu s-a gasit nicio camera libera. Am ramas stupefiat, m-au sunat la 8 sa eliberez la 10 jumate, asta in contextul in care managerul cu o zi inainte imi promitea ca voi ramane inca o noapte cum stabilisem. M-am trezit fara cazare, sambata dimineata, in plin sezon.

Bineinteles ca l-am contactat din nou pe acest domn Catalin, dar nu a mai raspuns la telefon, in schimb mi-a transmis un sms pe care inca il detin pe telefon, in care imi spune ca nu s-a mai putut face nimic ( putea sa ma sune cu o zi inainte, aveau lista cu rezervari si plecari evident ), iar in legatura cu sejurul promis, sa sun eu la pensiunea Pandora de la Sinaia si sa rezerv. L-am rugat sa rezerve dumnealui in numele nostru si sa specifice faptul ca nu vom achita contravaloarea sejurului, oricum deja nu mai prezenta credibilitate, dar am vrut sa vad pana unde duce nesimtirea. Bineinteles ca in final nu a mai raspuns la telefon.

Am dorit sa relatez aceste aspecte pentru a veni in ajutorul celor care vor dori sa contracteze serviciile acestei pensiuni si se vor regasi in aceeasi situatie.

Domnule Catalin, daca veti citi aceste randuri, va sugerez sa constientizati rolul dvs de furnizor de servicii de turism si sa oferiti servicii de calitate pentru ca din cauza oamenilor ca dvs turismul romanesc e la pamant, oameni fara cuvant si bun simt care nu mai raspund la telefon nu vor ajunge sa ridice standardul turismului specific nici la jumatatea celui de peste granita de la bulgari. Daca eram in Bulgaria, probabil mai stateam inca pe atat in complimentele gazdei. La noi, am primit doar casuta dvs vocala si cateva sms-uri, in schimbul unor servicii de baza inexistente si a unor promisiuni nematerializate. Mai e cale lunga pana vom realiza ca serviciile de turism pot atinge un anumit standard cerut de consumator.

Cu stima,
Dorin Chirilescu
   Silvia din Bucuresti
nota: 3.7
schedule sejur: 04.08.2014 - 09.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila pe interior/exterior arata foarte bine (doar ca ne cazam in camere si nu in lobby sau pe holuri). Vreau sa multumesc doamnei (foarte sociabila si de treaba)care face curat in camere ca a facut tot posibilul ca sederea sa fie cat mai placuta. Chiar mi-a oferit dansa un uscator de par (care banuiesc ca-l avea de acasa) si ne intreba tot timpul cand ne vedea daca avem nevoie de ceva in camere.
Distanta pana la plaja debarcader este de 7-8 min de mers pe jos. Ca pozitionare, este aproape de centrul statiunii unde se gasesc restaurante, terase, market-uri etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Eu am rezervat 2 camere: una pentru un cuplu (in care m-am cazat eu), alta pentru un cuplu + copil. Surpriza a fost foarte mare cand am intrat in camere : ff. Mici. Clar acelea erau camere single si nu duble matrimoniale. Nu aveam nici unde sa ne punem hainele. Aveam doar un dulap inalt cu o latime de 40-50 cm . Am fost nevoita sa-mi tin hainele pe comoda de langa pat. La baie nu functiona un spot (prin urmare nu era foarte luminata), cabina de dus avea scurgerea infundata. In privinta cabinei de dus vreau sa specific ca in ciuda faptului ca era cu hidromasaj, acesta nu functiona. De asemenea, camera nu dispune de uscator de par asa cum este specificat pe site. Patul este intr-adevar de 2 pers, dar saltelele sunt f vechi si inconfortabile. In balcon (foarte mic) nu exista bec si nici macar intrerupator. Aerul conditionat nu l-am folosit pe tot parcursul sejurului. Nu stiu daca functiona pentru ca nu am avut telecomanda. Nu stiu ce se intamplase cu ea pentru ca a lipsit de cand am intrat in posesia camerei. Chiar si doamna care facea curatenie in camere a ramas surprinsa de lipsa telecomenzii de la aerul conditionat. Prietenei mele care a ocupat cealalta camera a beneficiat de o reducere din cauza faptului ca era camera mica, mai ales ca aveau si un copil.Bine inteles ca am solicitat si eu reducere pentru ca aceea nu era camera in care sa se cazeze 2 pers adulte, raspunsul fiind negativ pentru ca nu aveam copil. Persoana cu care am vorbit la telefon si am reclamat aceste lucruri a fost destul de agresiva, practic `s-a ratoit` la mine justificand, asa cum am specificat, ca nu-mi poate face reducere pentru ca nu am copil. Cand i-am spus despre baie (scurgere infundata, spot ars) m-a certat sunandu-mi de ce nu solicit sa mi se repare defectiunile. Consider ca aceste lucruri trebuie puse la punct inainte de sosirea turistilor si ca nu e normal sa dau telefoane pentru a mi se asigura conditiile promise. Iar in privinta uscatorului de par (eu nu l-am avut pe cel personal deoarece era spacificat ca toate camerele sun dotate cu asa ceva) am primit explicatia ca doar camerele de lux au. Nu era o problema daca specificau pe site acest lucru ca sa stie fiecare ce are de luat de acasa. Aceiasi problema o avea o alta doamna care renuntase sa-si ia uscatorul de par de acasa, iar in balconul persoanelor cu care am venit nu functiona lumina. Din pacate am mers intr-o perioada in care nu se mai gaseau locuri de cazare (sau ff greu) pentru ca as fi renuntat si as fi cerut banii inapoi. Bucataria este de asemenea mica, iar vila nu dispune de curte (doar un culoar in spatele casei unde am vazut de pe balcon ca sta catelul) in cazul in care vrei sa faci un gratar. Per total, nu se reflecta pretul in conditiile oferite.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camerele (cel putin care le-am avut eu si prietenii mei) NU sunt camere duble. Au camere inegale ca marime in vila si ar trebui specificat acest lucru. Deci nu toate au min 15 mp. Nu exista uscator de par in toare camerele, nu au hidromasaj in bai.
   Claudiu din Ploiesti
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi raspunsul primit prin turistinfo a fost ca nu au camera disponibile, totusi eu am sunat direct la vila si am reusit sa rezerv un apartament pentru aceasta perioada.
Amenajari moderne, camera mari, frigider, tv(ff mic), aer conditionat(nu a functionat tot sejurul)
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul unei camera/apartament nu este acelasi cu cei care stau cu cheia la marginea drumului, de aceea te astepti la conditii sa fie in raport cu pretul. Aerul conditionat nu a functionat tot sejurul intr-un apartament cu doua camera. Desi proprietarul a facut tot efortul sa-l repare, a avut o atitudine buna oferindu-ne banii inapoi daca vrem sa plecam la alta cazarea(un pic greu in weekend),totusi disconfortul a ramas.
Angajatii cred ca sunt in vreun fel de conflict cu proprietarul ca nu au avut deloc o atitudine buna legat de acesta si de rezolvarea problemelor aparute,incurajandu-ne sa plecam si sa ne gasim in alta parte - `ca asa merita`!(o doamna mai in varsta de la receptie)
Curatenie in camera s-a facut numai dupa ce am insistat noi.
Distanta pana la plaja.
Pacat de investitia facuta si de atitudinea buna a proprietarului. Nota este acordata vilei - 8 si personalului - zero! Pentru proprietar - 9 !
   Paul din Brasov
nota: 7.5
schedule sejur: 23.06.2014 - 29.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Arata mai frumos decat in poza,si este mai de lux decat pare in poza.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia nu a fost facuta
   Razvan M. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 05.07.2014 - 07.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O placere !
- Conditii de lux la banii putini comparativ cu restul ofertelor din statiune.
-Terasa. Ideeala pentru a sta atat dimineata cat si seara
- Bucatarie. Poti gasi tot ceea ce este necesar pentru a pregati micul dejun si mancare gatitata .
- Wi-Fi !
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizoare cu diagonala foarte mica in camere, insa ca o compensatie exista o plasma gigantica in living-ul vilei !!!
- Este putin de mers pana la plaja , circa 10 minute .
   Petrica I. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 24.06.2014 - 30.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este asa cum este prezentata in pagina unitatii. Conditiile sunt bune si nu am avut nicio problema legata de cazare sau camere.
   Iuliana P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.06.2014 - 27.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este deosebita cu camere spatioase si curate. Noi am fost cazati intr-un apartament si o camera de lux si a fost perfect. Baile sunt mari si arata exact ca in pozele de pa site.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul inconvenient, dar compensat prin confortul camerei a fost distanta fata de plaja (aprox.15 minute de mers pana la Debarcader).
   Cristina din Chitila
nota: 8.7
schedule sejur: 07.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este fff frumoasa cu mult bun gust amenajat totul.Catzelul este superrr dragutz :P.Am stat doar o seara si ne-am simtit f bine,camera este f spatioasa,ai tot confortul.Vila creeaza sentimentul de intimitatea casei tale,nu simti ca stai cazat la cineva.Distanta este mica pana la plaja si centru.Recomand am revenii si altadata daca vrem tot Eforie nord!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca dezavantaj camera in care am fost noi cazati era sus la ultimul etaj si nu sh din ce motiv dar in baie era miros de canalizare,cred ca ar trebui verificata instalatia.Daca era usa inchisa atunci era ok...problema era cand intrai in baie.Si la noi cel putin a fost un minus in privinta curateniei la receptia camerei...,nu s-a facut asa cum ar fi trebuit inainte sa intram noi...,dar tzinand cont ca am stat doar 1 zi/noapte nu am mai semnalat nimic personalului pt ca,cred ca de obicei se face vazand restul vilei cum arata de intretinuta.
   Daniel R. din Otelu Rosu
nota: 8.8
schedule sejur: 02.09.2013 - 07.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, vila este foarte bine intretinuta, ne-am simtit foarte bine si la anul speram sa ajungem din nou.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestii de imbunatatire ar fi Tv-ul prin cablu se vede cam rau si internet este doar pe la etajul 1 si parter(cel putin la noi in camera 7 nu era).
   Adrian V. din Radauti
nota: 8.3
schedule sejur: 26.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O constructie cu foarte mult bun gust,finisata cu materiale de calitate,curatenie ,eleganta si personal foarte discret.Ne-am simtit excelent si vom reveni cu siguranta.
   Ionut L. din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 11.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila arata foarte intretinuta in interior.jos receptie si pe casa scarilor
thumb_down
Aprecieri negative:
In cele 3 zile in care am stat nu s-a facut nici o data curatenie in camera .dusul curgea in camera care am stat (nr 4),wc raminea blocat si curgea apa nonstop,camera arata mai bine in poze,balconul este comun cu inca 2 camere si nu ai intimitate , o experienta neplacuta.
   Oana N. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 06.07.2013 - 12.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal, am fost foarte incantati de sederea noastra la Vila Madlenne si vom reveni cu placere si pe viitor! Conditii excelente raportate la un pret foarte bun, servicii de calitate, confort si bun-gust - per total, o sedere incantatoare! Va multumim, va felicitam si va dorim mult succes in continuare!
   Ionel din Giurgiu
nota: 9.7
schedule sejur: 19.07.2013 - 22.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut un sejur minunat la vila Madlenne. Vila este deosebita din punct de vedere al designului interior cat si celui exterior. Conditiile de cazare excelente identice cu cele afisate pe turistinfo. Personalul unitati foarte amabil. Daca vom alege si anul viitor statiunea eforie nord cu siguranta vom reveni cu placere la vila madlenne.
   Sergiu din Arad
nota: 9.5
schedule sejur: 18.06.2013 - 26.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost foarte amabil si preocupat de cei cazati. Eu de exemplu am facut o indigestie foarte urata (am ajuns la urgente) iar doamna Popescu de la receptie mi-a facut din proprie initiativa a doua zi supa de legume; cred ca acest fapt spune mult despre amabilitatea si implicarea personalului de la vila Madlenne. De asemenea domnul Geo (proprietarul vilei) a fost foarte amabil imprumutandu-mi stick-ul de internet mobil) intrucat din cauza laptopului meu nu prea ma conectam bine la internetul wireless de la vila.

Vila este una deosebita din punct de vedere al dotarilor de care dispune si pot spune ca pozele(care cred ca pot descrie mult mai bine frumusetea vilei) atat cele de pe turistinfo cat si cele de pe pagina de facebook corespund intru totul cu ceea cea am gasit la fata locului.
Noi am fost multumiti de curatenie, am fost intrebati mereu daca dorim sa ni se schimbe prosoapele sau lengeria, cosul de gunoi era golit zilnic.
Nu prea sunt de accord cu cei cazati care doreau ca in fiecare zi sa li se schimbe patul si sa li se aduca noi prosoape(cred ca acasa la ei nu sunt asa de exigenti in privinta igienii) si sa li se puna la dispozitie pe intreg sejurul sapun, gel de dus si sampon( din cate stiu eu produsele de ingrijire sunt doar de intampinare-asa e prin tarile civilizate, nu pentru a-ti face stoc si pentru acasa)
Cu siguranta si anul viitor daca vom alege statiunea Eforie tot la Vila Madlenne vom dori sa fim cazati.
   Niculae A. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.07.2013 - 03.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte bine aranjate , confortabile , spatioase, foarte curate si personal foarte atent ! Super pentru apartamentul cu 2 camere ! Balcon mare iar pozitionarea vilei fata de principalele atractii ale statiunii si fata de plaja este una avantajoasa (10 minute).
   Andra din Targoviste
nota: 8.7
schedule sejur: 26.06.2013 - 01.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Design interior deosebit, finisaje si materiale de calitate. Categoric, un loc de luat in considerare pentru un sejur viitor.
- Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa plaselor de tantari.
- Aparatul de aer conditionat a functionat sub capacitate (racire aproape imperceptibila), iar in unele zile caniculare acest lucru s-a resimtit din plin.
- e necesar sa fie imbunatatite serviciile de curatenie (nu a fost facuta curatenie decat o singura data in cele 5 zile ale sejurului).
   Dorina G. din Zalau
nota: 9.2
schedule sejur: 17.06.2013 - 20.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am facut rezervare initial pe 4 nopti pentru un apartament (am fost 3 persoane adulte) si in ziua urmatoare am anuntat telefonic cat si prin email la adresa turist info.ro (intr-adevar fara sa mai solicit rezervare ptr inca o noapte),ca voi sta 5 nopti. Pe ordinul de plata (avans c-valoare o zi de cazare) am mentionat perioada corecta (17 -22.06.2013),adica 5 nopti. Dupa prima zi de cazare am achitat diferenta de 4 nopti. Se pare ca s-au produs niste incurcaturi pentru ca in penultima zi am fost anuntati ca trebuie sa ne mutam intr-o camera (cu un pat dublu) pentru ca apartamentul fusese rezervat pentru alti clienti.
D-ul Popescu (administrator)a rezolvat problema pana la urma in mod favorabil pentru noi in sensul ca ne-am mutat in camera respectiva dar ne-a facut rost de un pat suplimentar si cel mai important ne-a dat banii inapoi pentru o noapte de cazare (130 lei -c-val apartament), fapt pentru care ii multumim.
Am calatorit in mai multe mai tari fiind cazati in hoteluri de 4,5 stele, dar nu am intalnit un asemenea bun gust si atata inspiratie in decorarea si amenajarea interioara si exterioara a vilei, fapt care dovedeste calitatea gazdei si de fapt acest lucru este cel mai important dintre toate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am constatat faptul ca in baie ar fi necesar un pres de baie si am solicitat inca o invelitoare iar in urmatoarea zi s-a rezolvat problema.
Din pacate nu s-a facut curatenie nici intr-o zi cat am stat acolo (nu sunt pretentioasa dar se facea mizerie in baie de la apa si se purta prin camere - in lipsa presului) iar gunoiul l-am dus noi jos la tomberon. O singura data l-a dus camerista dupa ce am rugat-o sa ne aprovizioneze cu hartie igienica.
As sugera sa se imbunatateasca acest serviciu - curatenia, verificarea zilnica a gunoiului, a existentei hartiei ig., sapun, etc.
Bideul la baie era infundat, am anuntat pe dna de la receptie dar nu s-a rezolvat cat am stat noi acolo.
De asemenea sugerez sa se puna niste agatatori, ceva cuier in baie (nu ai unde sa-ti pui hainele cand vrei sa faci un dus), un suport pentru sapun la chiuveta, o laveta la indemana si un uscator de par.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri dar si pentru observatii! Pe viitor vom incerca sa ne perfectionam serviciile!
   Dumitru-dan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.09.2012 - 23.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare excelente, conforme cu informatiile afisate la momentul rezervarii
- Curatenie
- Personal calificat, foarte amabil si bine informat
- Pozitionare excelenta
   Gabriel S. din Pitesti
nota: 6.5
schedule sejur: 28.07.2012 - 02.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta, curatenia si ospitalitatea patronilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele mi s-au parut cam mici, iar noi nu am avut parte de un minifrigider in camera, ceea ce ne-a displacut deoarece eram la etajul 3... tot sejurul nostru curatenie in camera nu s-a facut nici macar o data.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Dupa cum am spus mai sus, frigiderul a lipsit, desi proprietara l-a confirmat la rezervare.
Răspunsul unității:
D-nule Stanca Gabriel , dumneavoastra ati rezervat o camera cu pat matrimonial dubla, nu un apartament , probabil ca v-ati imaginat ca la pretrul de 120 de lei/camera veti primi unul dintre cele 2 apartamente care se inchiriaza cu 350-450 lei/noapte in functie de perioada, pretul de 120 lei a fost facut special pentru dumneavoastra in ideea ca ati solicitat rezervarea inainte de utilarea completa a unor camere proaspat date in folosinta fara frigider si aer conditionat. Lucru bine-stiut de dumneavoastra inainte de check0in, cu toate acestea camera a fost dotata cu aer conditionat!!!!!!!!!!!! , lipsind din dotare doar minibarul....... Dar ati avut acces la frigiderul de la la parter , baxurile nenumarate de sucuri, apa, bere fiindu-va depozitate intr-un frigider la subsolul cladirii.......presupun ca nu ati fi putut depozita vreodata intrega cantitate de produse racoritoare pe care ati adus-o cu d-voastra pentru numai 5 zile si pe care ati fost nevoit sa o carati inapoi la plecare.... Mentionez ca dimensiunea unei camere este de 17m2.
aveti un foarte mare "nu" in istoricul rezervarilor noastre , si acest lucru nu se datoreaza recenziei nejustificate pe care ati facut=o , ci datorita faptului ca ati distrus tot ce ati gasit intr-o camera in care nu a mai locuit cineva inaintea dumneavoastra cu ceara rosie, tigari stinse pe jos , parchet distrus , lenjerii noi de pat ,draperii , prosoape, etc.....dupa plecarea dumneavoastra am fost nevoiti sa le inlocuim!!!!!!!!!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,