adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Laguna din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Marii, nr. 8  
Nota 9.4/10 Excelent !
66 recenzii
Dumitru din Bistrita (15.08.2017)

Pozitionarea fata de principalele puncte de interes (plaja,bai namol, restaurant)

​Capacitate: 87 adulți în 30 spații de cazare.
Vila Laguna este situata in Eforie Nord in parcul de linga Lacul Belona, la 150m de plaja Belona si plaja Vraja Marii -distanta reala, ce poate fi parcursa pe jos, in aprox. 3 min ; la 50m de Baile Reci de namol de la lacul Techirghiol; la 300m de baza de tratament Traian, la 300m de centrul statiunii, la 200m de gara.
Locatia excelenta nu este singurul atu ci si spatiile largi: receptie primire turisti de 60mp, camere de 16mp, 18mp, 25mp, in functie de nr de locuri, holuri spatioase si luminoase, casa scarii cu o latime de 4m, are platforme de odihna si trepte line de urcare, gradina cu flori in fata unitatii, terasa spatioasa de 120mp cu mese, scaune si umbrele, gradina cu gazon si loc de joaca pentru copii, bucatarie separata de corpul cladirii de 30mp. Din dorinta de a creea o atmosfera intima si linistita unitatea nu are bar si nici restaurant.

Dotari generale : Cazarea se face in camere de 2, 3 sau 4 locuri, receptie, terasa dotata cu mese, scaune si umbrele la dispozitia exclusiva a turistilor cazati, gradina, curte, bucatarie, loc de joaca pentru copii, apa calda permanent- centrala termica proprie, internet wireless, aer conditionat, parcare locuri limitate.

Dotari camere :pot fi duble(cu pat matrimonial), triple(un pat dublu si un pat de o persoana), sau cu 4 locuri(2 paturi duble). Toate camerele au bai proprii cu dus, Tv+cablu tv, frigider cu congelator, aer conditionat, internet wireless, pardoseli de gresie sau mocheta, balcoane sau terase.

Servicii fara costuri suplimentare :cazarea unui copil sub 10 ani impreuna cu parintii in camera cu 2 locuri, acces la internet, gradina, gratar, bucatarie-in regim auto gospodarire, terasa, parcare, informatii turistice, informatii program mijloace de transport in comun, solicitare taxi, solicitare trezire la o anumita ora.

Pentru rezervarea unui sejur mai lung este necesara achitarea unui avans de 20 % din total cost sejur, iar pentru week end se achita contravaloarea sejurului .
Contul de banca in care ve-ti vira avansul il punem la dispozitie dupa confirmarea rezervarii. Anularea rezervarii trebuie anuntata cu minimum 10 zile inainte de data inceperii sejurului, avansul fiind restituit la maximum 3 zile de la data instiintarii
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check seif la receptie
  • check loc amenajat de joaca
  • check tichete de vacanta
  • check persoane cu dizabilități

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dersamet Neida
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,