adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Gelal Nuzet din Eforie Nord 2 grade grade

Eforie Nord , str. Aleea Cristal, nr. 4  
Nota 9.8/10 Excepțional !
9 recenzii
Dragos din Buftea (29.08.2017)

Pret/calitate = excelent Gazdele nota 10+ Camere curate + se facea curatenie in camera in fiecare zi ! Paturi mari, aer conditionat, TV LED, frigider maricel in camera. Aproape de plaja, magazine( Profi - non stop ), terase, autoserviri ! Loc de parc...

​Capacitate: 26 adulți în 13 spații de cazare.
Vila este amplasata in centrul statiunii, la 100-150 m de mare. In aproprierea ei se afla mai multe restaurante si autoserviri unde se poate servi masa la preturi rezonabile. Complexele comerciale se afla la circa 50 m.

Chiar daca suntem iubitori de animale, accesul lor in unitatea nu este permis.

Camerele se elibereaza pana la ora 10

Cazarea se face dupa ora 14

Se solicita data sosirii-plecarii; Avansul se va achita la contul Gelal Nuzet Ii cu numarul Ro76brde140sv00570601400 deschis la Brd, Eforie Nord avand Cui 28586504. Parcarea se asigura in limita a 7-8 autoturisme in curte, in ordinea sosirilor
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,