Vila Fryda din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Emil Racovita, nr. 8  
Maria Andrea din Babeni

Garsoniera este foarte mare, spatiu mai mult decat suficient pentru o familie cu 2 copii, cum am fost noi. Bucataria utilata. Gaseai tot ce aveai nevoie si daca lipsea ceva se putea imprumuta de la bucataria comuna. Gazdele discrete si foarte dragute. A fost OK. O sa revenim cu drag.

​Capacitate: 22 adulți în 8 spații de cazare
Situata in cartierul Steaua de Mare in spatele bazei de tratament Steaua de Mare, foarte aproape de plaja Steaua de Mare care a fost innisipata in sept 2015, vila Fryda ofera cazare in camere dotate cu baie proprie, Tv, frigider, apa calda non-stop si terasa de 16mp. Acceptam si animale de companie
Check-in :12:00-13:00
Check-out:08:00-09:00
nu oferim prosoape

Va asteptam!

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Alina - Mihaela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.