adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ema din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Victoriei, nr. 11  
​Capacitate: 14 adulți în 6 spații de cazare.
Intre 1-30 iunie si 1-30 septembrie, la 5 nopti de cazare, a 6-a este gratis!

Vila Ema se afla situata in partea de Nord a statiunii, la 350m de baza de tratament Efo Sun si la 5 min distanta de plaja.

Unitatea dispune de parcare proprie, terasa, gratare in curte si bucatarie utilata cu strictul necesar.

Camerele sunt dotate cu televizor, frigider, aer conditionat, balcon si baie proprie.

Camera dubla: 2 adulti si un copil pana in 12 ani.
Camera tripla: 2 adulti si 2 copii pana in 12 ani.

*check in-ora 13:00
*check out-ora 11:00

Rezervarile se pot efectua la numarul de telefon afisat, dupa care se va achita echivalentul primei nopti de cazare in contul bancar, deschis la Banca Transilvania - Eforie Nord, Constanta.

Numar cont: Ro69btrl01401201u13618xx
Numele: Condrea Emilia
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Emilia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,